BA3 LADA 2105 r.v.1988

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Kewint » ned led 27, 2008 15:30

jojo Marek má pravdu já to od něj okoukal!!!! :D :D jsou to budíky z 2103/2106
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Luděk Musil » stř led 30, 2008 07:31

Zrovna tak by jsi marně sháněl středový panel jako mám já:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Miči » ned úno 03, 2008 17:13

Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...
Miči
 

Příspěvekod Maysner » ned úno 03, 2008 17:39

Miči píše:Luďku co na tom středovým panelu všechno máš? Hodiny mi jsou jasný, tlak oleje předpokládám (ale nemáš ho náhodou v palubce když máš určitě interiér/palubku 07?), od čeho všeho tam máš kontrolky? Zapalovač je mi jasnej, a potom to zařízení pod tím pravděpodobně tlakem? Co to je? Tipnul bych asi LPG a tím tlakem měříš kolik máš ještě plynu? Ale stejně nevím co ti hlídaj ty kontrolky.. bože mě ta zvědavost jednou zabije...


budik tlaku oleje 21044 v palubce normalne nema. meli to jen 07 do urcityho roku. misto nej je v palubce ekonomer. takze tam ma tlak oleje, to zarizeni je prepinac LPG/benzin. 044 ma ve stredovym panelu normalne 4 kontrolky. mezi kontrolkama napr chceck engine, mlhovky, rucku atd.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Kewint » ned úno 03, 2008 19:24

a tipnul bych že Luděk máv těch kontrolkách ještě sytič a pásy!!!??? :D
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Maysner » ned úno 03, 2008 19:25

kewin-tomas píše:a tipnul bych že Luděk máv těch kontrolkách ještě sytič a pásy!!!??? :D


k cemu sytic kdyz je to injection :P :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miči » ned úno 03, 2008 21:05

aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...
Miči
 

Příspěvekod Tommel » ned úno 03, 2008 21:09

Miči píše:aha tak, co ten ekonoměr, je to k něčemu dobrý? resp dá se s tím šetřit palivo tak, aby to bylo poznat? Jo a nehodil by sem někdo fotku jak vypadá origo tunel s kontrolkama v 2104? jsem to nikdy neviděl a jak říkám, jsem děsně zvědavej...


2104 má stejny interier jako 2105 :wink: s ekonoměrem když funguje by se mělo dát jezdit na spotřebu i když podle mě u Lady je ekonoměr na dvě věci, když chceš jezdit na spotřebu tak je cit v noze ne v budiku 8)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Příspěvekod Maysner » ned úno 03, 2008 22:00

2104 ma stejnej jako 2105 jak pise kolega vyse. 21043 a 21044 maji interier jako 2107
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miči » ned úno 03, 2008 22:54

díky za fotku, takže mě napadla další otázka: vedle hodin v levo to kulatý je co?, jinak hádám, že je to fotka z tvýho auta - tys měl sytič a překopal jsi to na vstřik, nebo ten plech na sytič měly všechny lady i když byly se vstřikem?
Miči
 

Příspěvekod radek mb » pon úno 04, 2008 03:51

Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?


To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Trevor » pon úno 04, 2008 09:07

radek mb píše:
Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?


To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.


Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.

Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Maysner » pon úno 04, 2008 09:09

Trevor píše:
radek mb píše:
Miči píše:vedle hodin v levo to kulatý je co?


To je reostat .Tím si plynule nastavuješ osvětlení do přístrojový desky.


Slovo plynule by som radsej odtial vypustil, najlepsie zmenil celu vetu.

Tim zapinas a vypinas osvetlenie pristrojovky.


jo. ja to tam blbe napsal. je to na osvetleni palubky
jinak ten plech na sytic maj vsechny ziga. ja mam rok 1996 tj cistokrevni icko :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Miči » čtv úno 07, 2008 09:44

Je to tu OT koukám 2105 bavíme se o 2104 takže se omlouvám, Maysnere mohl bys mi poslat na SZ jak se ten motor (čistokrevný Ičko) chová v zimě, a nějaký parametry typu: 0-100km/h co to dokáže, a jaký stoupání to zvládne na jakej kvalt (aspoň odhad), díky moc.
Miči
 

Příspěvekod Luděk Musil » čtv úno 07, 2008 17:02

To Miči:
1. k těm kontrolkam:
horní řada - vlevo přední mlhovky, vpravo zadní mlhovky
prostřední řada: vlevo vyhřívání zadního okna, vpravo výška hladiny brzdové kapaliny
spodní řada: vlevo benzinové čerpadlo (zatím nezapojeno), vpravo check-engine
2. Tlakoměr oleje je opravdu tlakoměr oleje (v palubce je ekonoměr)
3. Ten "nesmysl" pod tlakoměrem je opravdu přepínání plyn/benzín vč. stavu plynu (ehm kapaliny) v nádrži.
Ten ekonoměr v palubce je na tlakové bázi - je propojen hadičkou se sacím potrubím a snímá tlak v něm. Čili ukazuje, jak mnoho máte sešlápnutý plynový pedál a pokud se na to koukáte, tak Vás to nutí na ten akcelerátor tolik nešlapat. Takže bych to popsal jako pasívní ekonoměr - zařízení samo o sobě spotřebu nezmenší. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron