Stránka 12 z 12

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 11:42
od Marek89
Tak STK za mnou, opäť na 2 roky pokoj, bohužiaľ, za obeť padla reklamná nálepka www.ladaklub.com. Vadilo to technikovi na STK. Mal rôzne výhrady, najviac asi ovalita zadnych brzd a skorodovane casti auta. Dokonca aj narazniky sa mu nepáčili. Bol to riadny magor.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 13:28
od valda1971
Tož gratulka k STK :wink: :D
To byl ale fakt magor..... :twisted:

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 13:31
od Cory
Tak az na tu nalepku to magor asi nebol :D a na naraznikoch sa mu co nepacilo?

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 13:33
od Marek89
netušim, len na protokole to je napisané.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 14:37
od Cory
Tak na protokol by som sa zvysoka...

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 15:27
od Marek89
Ved aj ja, ale takeho rypaveho technika som este nezazil.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 17:57
od Hurikán
Marek89 píše:Ved aj ja, ale takeho rypaveho technika som este nezazil.

Heh, to vůbec nic není. Ještě jsi asi neviděl opravdu rýpavého technika.

Kontroloval Ti kromě všech jiných věcí i tohle?
- otvírání všech dveří zvenku i zevnitř?
- spouštění oken ve všech dveřích?
- střešní okno?
- otevírání kapoty a kufru?
- vůli pedálů?
- stěrače a ostřikovače?
- pásy a jejich přesky a klipsny u všech sedadel?
- mechanismus nastavování všech sedadel?
- systém větrání a topení?

Ne? Tak potom to byla jen zběžná přátelská rychlokontrola. :D Výše zmíněnou prohlídku všeho vypsaného jsem totiž já zažil. A víš jak to nakonec dopadlo? Dal nám STK jen na měsíc, protože nesouhlasilo VIN. Na kastli bylo vyražené WFOF............ a v TP bylo WF0F........... Na to už jsem zůstal jenom :shock: potom jsem :roll: a nakonec se tomu už začal :lol:

Takže přijít jen o nálepku na skle je úplně na pohodu. I když nerozporuju, že to může naštvat.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 18:04
od Marek89
z toho len pasy pozeral a zlte ziarovky v hmlovkach mu vadili.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 18:18
od Viko
Ja mám svoju obľúbenú stk kde nikdy takéto veci neriešia. Raz mi dali EK s vypnutý motorom :D

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2018 19:34
od Nulašestka
Úřednická buzerace se vetře všude. Správně by měli s takovým přístupem k zákazníkům brzo přijít na buben, protože na STK jsi klient a platíš si službu. Na to bohužel spousta lidí zapomíná. Proto jezdím na STK, kde se chovají slušně. Dokonce posledně s 2105 mi na válcích rozbržďoval zatuhlý váleček skoro 5 minut, dokud se to nevlezlo do tolerance a taky by mě mohl hned vyrazit. Ale když je slušný technik a vidí, že zákazník je normální člověk s očividně udržovaným autem v jinak perfektním stavu, tak se podle toho chová.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: sob bře 03, 2018 14:05
od Marek89
bolo to na STK, kde sa chodilo stale s autom. Nepáčili sa mu ani led parkovačky, že neni to schvalené. A keď som sa ho opýtal, ako, je možné, že koľko aut chodi s ledkami a zatmavenymi zadnými svetlami, že toto prešlo STK, ta bol ticho. Vraj kvôli kameram sa to musí dať do pôvodného stavu. Viem podľa Fiata čo mám doma, tam sú originál DRL svetla s 21W žiarovkou, 3x ročne sa mení, lebo to nevydrží vôbec. Chcem to dať na ledkové, len ten sprostý CANBUS ma štve. Pritom ledka svieti lepšie, čiže motto "Vidieť a byť videný" je naplnené.

Re: BA3 LADA 2105 r.v.1988

PříspěvekNapsal: úte led 03, 2023 18:01
od Marek89
Dlho som tu nič nedal a už ani nedám, keďže Lada je už na pravde Božej, namiesto nej máme Grantu, bola aj na jesennom zraze. Bohužiaľ na 05 trebalo meniť podbehy, podlahu, zadné čelo, časti pod nádržou a rezervou, dvere do polovičky už kvitli a do toho aj problém na agregáte, za studena štartol na 4 valce a jeden vynechával po par sekundách, až postupne keď sa troška motor zahrial, chytil sa aj 4tý valec, trebalo robiť aj generálku motora, na druhu stranu, skoro 300tisíc km a bez generálky, je super si myslím.