2102

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 16, 2005 11:01

Pravděpodobně to bude kombinace obojího - tedy jak unavené tlumiče, tak unavené pružiny.
Mě 03 taky při prudším brždění šla na čenich. A během jejího vlastnictví (4 leta,RV 1978) mě "v zástěrkách" sedla tak o 2 - 3 cm! Ale taky jsem jezdil 2000 km/měs. bez ohledu na počasí. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Marlosk » stř bře 16, 2005 16:28

Mám 2102 v základním provedení. Nevím jak posoudit stav omezovače zadních brzd, vím jen, že když jsem si při uvolňování zasedlých destiček na předních brzdách zamastil kotouče, musel jsem dupat na brzdu jak slon aby to vůbec zastavilo(ale rozhodně to nešlo na čumák :lol: :lol: ).

Toho poklesnutí při brždění jsem si všiml až po výměně kotoučů i obložení tak před 1/2 rokem. O kolik vlastně zadek brzdí míň než předek?
Uživatelský avatar
Marlosk
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte pro 21, 2004 16:49
Bydliště: ??

Příspěvekod BARTEK » stř bře 16, 2005 17:11

To se neda posoudit protože to brzdí podle toho jak maš naložene auto.
Uživatelský avatar
BARTEK
 
Příspěvky: 47
Registrován: sob úno 26, 2005 22:51
Bydliště: hnojnik

Příspěvekod Hurikán » stř bře 16, 2005 19:10

Zhruba 70 - 90% jde na předek a 30 - 10% na zadek. Ale jak napsal Bártek, je to závislé na zatížení a na intenzitě brždění. To že Ti to dělá po výměně kotoučů je jasné. Předtím Ti to brzdilo málo, takže se to nemohlo nijak projevit. Teď když máš plný brzdný výkon, tak se to projevilo víc. Určité ponořování je v normě. Chtělo by to srovnat s jiným autem. Možná to máš v pořádku, a po té výměně na to nejsi zvyklý.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Radek » stř bře 16, 2005 19:31

Marlosk: jak píše Hurikán, poklesnutí je normální, pokud ovšem ti jde auto na čumák tak, že si div neodřeš spodek předního čela :lol: tak jsou tlumiče, no víš kde asi můžou bejt.
Po tý výměně kotoučů, prvních pár set km to asi byla docela sranda, ne? Mě to brzdilo po kotoučích o poznání míň, bylo to prvních pár km pěkně o hubu, ale pak se to srovnalo a bylo to lepší než předtím.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marlosk » čtv bře 17, 2005 09:51

Radek: jo, přesně tak, ty nový ze začátku trochu divočily. Ale stejně není nad starý mastný kotouče, jel jsem s nimi tak 3 km přes město a v životě jsem se tak nemodlil. Ale pokud nebyly mastný, tak brzdily i když neměly a bylo to i dost slyšet. A znatelně hůř se i rozjíždělo :lol: :lol: :lol: Měl jsem úplně zasedlý destičky ve třmenech. Po demontáži jsem jen zíral na ty rýhy co v kotoučích byly.
Uživatelský avatar
Marlosk
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte pro 21, 2004 16:49
Bydliště: ??

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » úte kvě 24, 2005 22:48

Ahoj chlapci.
Tak jsem se dnes zařadil mezi vás nula dvojkaře.Koupil jsem si ladu 2102 a k ní jsem dostal ještě pár věcí.Není to sice žádná krasavic,ale doufám,že se mi brzy podaří z ní krasavici udělat.Takže mi teď nastane období poznávání a odstraňování závad a závadiček.Když si s něčím nebudu vědět rady,tak si sem přijdu poplakat. :cry: Tak doufám,že neutečete :lol: nebo po mě nepůjdete,když tu budu častěji otravovat. :axe: Ale já věřím,že budete mít se mnou trpělivost a neumlátíte mě hned,ale až později. :lol:
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

Příspěvekod spunt » úte kvě 24, 2005 23:07

Tak se pochlub co jsi koupil za strojovnu a za kolik at te muzu nasrat, ze vim o lepsim za lepsi cenu... :wink:
Tak už zase v žižulu!
Uživatelský avatar
spunt
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř kvě 18, 2005 19:37
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » stř kvě 25, 2005 09:04

Chlubit se nebudu.To byste pak hned věděli,že jsem ještě větší šílenec,než na co vypadám. :lol: :lol: :lol:
Až bude trochu času,tak to trochu rozepíšu a dodám foto.Prozatím jen náznak.Bylo to drahý a není to nic moc.Má to zdravou kastli(teda aspoň to tak vypadá),ale lak nestojí za nic.Motor vrčí a zatím to i jede.Až se trochu víc seznámíme,tak se ukáže,co ještě mrška skrývá.
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

Příspěvekod Pool » stř kvě 25, 2005 13:57

Ctirad Vyskočil píše:Ahoj chlapci.
Tak jsem se dnes zařadil mezi vás nula dvojkaře.Koupil jsem si ladu 2102 a k ní jsem dostal ještě pár věcí.Není to sice žádná krasavic,ale doufám,že se mi brzy podaří z ní krasavici udělat.Takže mi teď nastane období poznávání a odstraňování závad a závadiček.Když si s něčím nebudu vědět rady,tak si sem přijdu poplakat. :cry: Tak doufám,že neutečete :lol: nebo po mě nepůjdete,když tu budu častěji otravovat. :axe: Ale já věřím,že budete mít se mnou trpělivost a neumlátíte mě hned,ale až později. :lol:

Tak to je super! Doufám že budeš spokojenej. Já se teď trápím s karoserií, jinak jsem s tím vozem maximálně spokojen. Prostorný, pohodlný, výkon tak akorát... Vzhledově je, řekl bych, fakt pěkný - líbí se mi. Řízení, spojka, brzdy pravda trochu tužší, než jsme zvyklí z nových aut. Je to trochu "posilovna" :wink: No zkrátka auto pro chlapa...! Ale když si vzpomenu, co všechno jsem už v něm odvozil, kudy jsem projel - jaký terén jsem s ním zdolal.. Je to celkem odolný auto. A to i po 20 letech...
Akorát že mám teď práce, dát to všechno do kupy... Někdy mě to štve a řeknu si.. že se na to nevykašlu a nekoupím si novější auto. Páč asi před rokem a půl bylo na něm všechno - z odpuštěním - rozesraný. Kam jsem se podíval, tam to chtělo přispět penězi a vyměnit či opravit. Tak teď už to není tak zlý, ale stále tam vidím mraky práce. A to mě někdy deptá.. Ale pak se zase vše rozleží a neměnil bych.. A v klidu dál repasuji... :wink:
Pool
 

Příspěvekod Anonymous » stř kvě 25, 2005 14:31

Ctirad Vyskočil píše:Ahoj chlapci.
Tak jsem se dnes zařadil mezi vás nula dvojkaře.Koupil jsem si ladu 2102 a k ní jsem dostal ještě pár věcí. .... :lol:


:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

He, he, he, nezapomenul jsi místo 0 v čísle Lada 2102 tam dát jedničku :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Tedy z Lada 2102 udělat 2112 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

No, nechci nad tím nijak hloubat, ale i pokud to bereš jen jako jistý přechodový stav, než se "něco" tzv. dál uvidí, tak jsi asi udělal dobře. Jak říkám, mě z rozpaků také vychází zatím a raději klasika (třeba do doby dovozů a vychytání Kaliny), spíše bych však šel už do 2105.
Anonymous
 

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » stř kvě 25, 2005 18:38

Anonymouse
Neboj na jedničku jsem nezapoměl.Ladu 2102 jsem si koupil pro potěšení.A taky si tím ukrátím čekání na dobu,kdy si budu moci koupit Ladu novou.Jestli to bude 2112 nebo Kalina,to je ještě ve hvězdách,ale pokud to bude jen trochu možné,tak to bude Lada.V každém případě pak nemíním 2102 dát pryč.Chci jí zachovat a to co možná v nejlepším stavu.
Vozy Lada mě doprovázely většinu života a mám na ně jen samé hezké vzpomínky.nikdy se mi nestalo,že by mě Lada někde nechala (a to ani po nehodě) nebo trpěla nějakými poruchami,které by byly závažného charakteru.Ano každé auto má své mouchy a Lada není vyjímkou.Jen mi tak nějak vychází,že Lada vydrží daleko víc než jiné značky.A ještě jednu věc bych chtěl dodat.Když někdo začne šlechtit nebo tuningovat Trabanta,či dokonce si vytvoří celou sbírku Trabantů,tak to nikoho nezaráží (nic proti trabantům-Předpovídal jsem jim to hned,když je chtěli likvidovat zákonem),ale když si někdo koupí Ladu čistě ze zájmu,tak je považován za někoho divného,někdy až za blázna.No není to divné?

Někdo si může myslet,že jsem blázen,ale já si myslím,že jméno Lada brzy bude znít tak,jako znělo ještě nedávno.Možná na tom bude Lada ještě líp. :lol: Pak se jen budu dívat s úsměvem na ty spadlé čelisti lidí,kteří mě dnes považují za někoho,kdo je úplně mimo. :lol:
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » stř kvě 25, 2005 18:57

Pool
Taky doufám,že budu spokojenej.Já mám karoserii docela schopnou.Údajně 3 roky po GO karoserie a vypadá i na to.Jen s lakem se jim to nepovedlo,ale na to jsem byl upozorněn.Většina plechařiny je stará ty 3 roky.Ještě to musím pořádně doprohlídnout,jestli to tomu odpovídá.Zatím to vypadá,že je to pravda.Navíc jsem k tomu dostal ještě fungl nové zadní dveře(oboje).Pak mi k tomu dali ještě plasty do blatníků(takové ty podběhy) a nějaké maličkosti jako starší zad.světla(na autě jsou nové) atd.Zatím jsem to nestihl,ještě všechno zkouknout. :( Mám v kufru ty dveře a nevím ještě co všechno je pod nimi.Snad se k tomu konečně dostanu zítra.
Ale je jasné,že nějaká práce na tom bude,ale nejdřív to musím všechno projít a pak se uvidí.Ale jsem rád,že mám ladu i když je 30 let stará (1975) Ještě 8 let a bude stará jako já :lol: :lol: :lol:
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

Příspěvekod Anonymous » stř kvě 25, 2005 19:04

Ctirad Vyskočil píše:Anonymouse
A ještě jednu věc bych chtěl dodat.Když někdo začne šlechtit nebo tuningovat Trabanta,či dokonce si vytvoří celou sbírku Trabantů,tak to nikoho nezaráží (nic proti trabantům-Předpovídal jsem jim to hned,když je chtěli likvidovat zákonem) ...


Já Trabiho netuninguju, jen opečovávám, ale pár výstav jsem shlédl a tady u nás je docela aktivní trabantí klub. Majitelé tak kolem dvacítky, hodí na autíčko metalízu, kola letrony, někdy vymění přední sedačky, hlavně ze zadních sedadel udělají obrovskou reprákovou skříň s výkonem tak alespoň 100.000.000.0000 W, folie na skla, různý hejblata dovnitř co nedávali do standardu, he, he, he, dobrý, báječný...
To autíčko bylo dělaný, jak jsem k tomu iniciativně četl, konstruktéry jako taková maxi úsporná recese .... a vydržela. Dnes už ale je v Německu Trabant pomalu nedostatkový zboží a ceny jdou zace nahoru. Sám jsem ale viděl, jak ho tam, slušnýho, dávali k odvozu jen za basu piv.
Proč to píšu tady ke starý Ladě? Že to je něco podobnýho. U Trabiho je ale velká výhoda, že se nemusíš starat tolik o plechy, neb plechy tam nejsou, že, tedy nemá mnoho co hnít. I když jeden nám už shnil, to bylo ale původním majitelem. U Lady je zase a samozřejmě motor, s kterým můžeš do běžnýho provozu. S Trabim se už bojím. Na obě dvě značky, Trabi a Lada, mám dobrý vzpomínky. Ten nový Trabant 4-takt, to už ale nebylo ono, jiné rozměry, jiná kastle, prostě to nemělo šanci se v nových podmínkách udržet a rozjet výrobu. Trochu mám právě pocit, když se tak koukám na nový Lady, že ty starý se mi líbily víc.
Anonymous
 

Příspěvekod Ctirad Vyskočil » stř kvě 25, 2005 19:23

Anonymouse
Znám tady taky jednoho Trabantistu.Je přímo posedlej(v dobrém slova smyslu).Má dokonce i toho starýho kulatýho.Dohromady jich má několik(přesný počet nevím neb se stále mění) a všechny dal do špica stavu.

Jinak tedy aspoň podle mě nová Lada není ošklivá.Mě osobně se líbí rozhodně víc,než nové modely většiny značek.Všechno to má jeden základní tvar a ne moc hezkej.A pokud někomu nestačí sériovka,tak se dá udělat z nové Lady učiněný krasavec k nepoznání.Jako např. tento.
Ctirad
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
 
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků