Ctirad Vyskočil píše:Anonymouse
A ještě jednu věc bych chtěl dodat.Když někdo začne šlechtit nebo tuningovat Trabanta,či dokonce si vytvoří celou sbírku Trabantů,tak to nikoho nezaráží (nic proti trabantům-Předpovídal jsem jim to hned,když je chtěli likvidovat zákonem) ...
Já Trabiho netuninguju, jen opečovávám, ale pár výstav jsem shlédl a tady u nás je docela aktivní trabantí klub. Majitelé tak kolem dvacítky, hodí na autíčko metalízu, kola letrony, někdy vymění přední sedačky, hlavně ze zadních sedadel udělají obrovskou reprákovou skříň s výkonem tak alespoň 100.000.000.0000 W, folie na skla, různý hejblata dovnitř co nedávali do standardu, he, he, he, dobrý, báječný...
To autíčko bylo dělaný, jak jsem k tomu iniciativně četl, konstruktéry jako taková maxi úsporná recese .... a vydržela. Dnes už ale je v Německu Trabant pomalu nedostatkový zboží a ceny jdou zace nahoru. Sám jsem ale viděl, jak ho tam, slušnýho, dávali k odvozu jen za basu piv.
Proč to píšu tady ke starý Ladě? Že to je něco podobnýho. U Trabiho je ale velká výhoda, že se nemusíš starat tolik o plechy, neb plechy tam nejsou, že, tedy nemá mnoho co hnít. I když jeden nám už shnil, to bylo ale původním majitelem. U Lady je zase a samozřejmě motor, s kterým můžeš do běžnýho provozu. S Trabim se už bojím. Na obě dvě značky, Trabi a Lada, mám dobrý vzpomínky. Ten nový Trabant 4-takt, to už ale nebylo ono, jiné rozměry, jiná kastle, prostě to nemělo šanci se v nových podmínkách udržet a rozjet výrobu. Trochu mám právě pocit, když se tak koukám na nový Lady, že ty starý se mi líbily víc.