Oranžáda 2101

Moderátor: Moderátoři

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod uha2324 » sob črc 16, 2016 21:21

co to je za budiky? ukazatel tlaku oleje je snad z 2103? a ty hodiny z Lady nejsou...
je videt ze Oranzada si zije dobre, hraje v divadle, cestuje si po svete a ma sikovneho majitele který se o ni stara.
rekl bych ze motoru a oleji nejvic vadi studene starty. kazdopoadne jak spotřeba benzinu tak spotřeba oleje je na tak stare auto uctyhodna.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Uživatelský avatar
uha2324
 
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Vašátor » ned črc 17, 2016 10:01

Ukazatel tlaku oleje je samozřejmě z 2103/06. Dále mám na panelu budík dobíjení z 2105 (není vidět, ale fotku jsem do tohoto tématu dával) a hodiny jsou .... ty jsou jedny z nejlepších :-). Chtěl jsem tam dát originální hodiny Lada, jenže najít funkční je hledání jehly v kupce sena. Pak se mi do rukou dostaly tyto krásné hodiny Jaeger. Historie hodin Jaeger spadá až do roku 1830, název Jaeger se objevuje okolo roku 1900. V roce 1937 pak vznikla legenda Jaeger-LeCoultre, která vyrábí hodinky dodnes. Automobilové hodiny Jaeger byly montovány například do Bugatti, Jaguáru, apod.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Laďuša » ned črc 17, 2016 21:44

Lada party, Lada party!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Vašátor » ned črc 17, 2016 23:26

bum...bum...bum...bum...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Vašátor » pát zář 09, 2016 11:59

Tak opět hlásím stejný problém, vyskytující se převážně když auto delší dobu stojí. Napumpuju palivo, vytáhnu sytič, otočím klíčem, motor jakoby chytí na tři válce a nic. Pak už jen točím startérem a ani to neblafne. Nezbývá než si dát chvíli voraz a pak to všemi možnými i nemožnými způsoby zkoušet tak dlouho, dokud to nechytne. Jak už to jednou nastartuje, motor chytá na cvrknutí. Na zapalování je všechno nové, karburátor nastavený a precizně udělaný. Já už fakt nevím co se tomu nelíbí :-(. Nejhorší je, že jakmile motor nastartuje, dál startuje na cvrnk, takže na nic nepřijdu :-(
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod JmJ » pát zář 09, 2016 12:24

Zkoumal si to pred prvnim pokusem o start? Proste kdyz to mesic stoji, tak nez to startovat, tak se mrknout do karbecu. Nemam tuseni, co bys tam mel najit :-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod valda1971 » pát zář 09, 2016 12:34

Blbá to závada :( Jediné, co mne napadá, před takovým startem po delší době se kouknout na svíčky, není-li na nich bordel který brání prvnímu startu a jak to pak konečně chytne, spálí se to a pak běhá.
Jak píše JMJ - také mohou být suché usazeniny které se po propláchnutí "ztratí"
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Luděk Musil » pát zář 09, 2016 12:40

Václave - Ty mě zcela regulérně strašíš ... já měl letos nastartovanýho veterána někdy brzy zjara, pak už nebyl čas :cry: .
Ale na jaře (i kdykoliv předtím) mi chytnul na "druhej", maximálně "třetí" klíček. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Chester » pát zář 09, 2016 12:56

Jak tam máš starý benzín? mě teď 15ctka po dvou měsících taky moc startovat nechtěla, ale přikládám to tomu že tam je benzín min. rok starý(naposledy tankoval minulý majitel). Nacupoval jsem, potom tak na desáté otočení chytla, hned chcípla, pak chytla na druhé otočení, ale ještě tak 2x chcípla. Jinak startuje bez problémů.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Yellow01 » pát zář 09, 2016 17:49

Co máš za zapalování? Mě takhle podobně kravnul komutátor od bezkontaktu, než odešel úplně.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Vašátor » pát zář 09, 2016 18:43

Kontrolovat něco před samotným startem by možná šlo, ovšem někdy auto stojí 2 měsíce a chytne na první otočení, pak zase stojí 3 týdny a nechytne. Letos třeba po celozimním stání chytla Oranžáda na první dobrou. Po příjezdu z Bulharska auto 3 týdny stálo a nic...nic...nic :-(
Starým benzínem to tudíž nebude, letos už mám najeto k 5.000km :)

Zapalování mám klasické, kontaktní, v podstatě vše co je na zapalovací soustavě, tam není déle než 10.000km. Tedy napadají mne ještě zapalovací kabely, protože ty mají najeto 30.000km Takže asi bych měl začít tím.

Nejhorší je, že se toto objevuje zcela náhodně. Motor na první brnknutí do klíčku ihned chytne jakoby na tři válce, než se roztočí tak chcípne a konec. Jako kdyby se to ulilo benzínem. Bude to něco na zapalování ... ale co. Jak se jezdí, lusknu prstem a motor běží.

P.S. Luďku, Pepíka 2103 jsem letos ještě ani nesundal ze špalků. Nastartoval jsem ho zatím jen jednou (na první otočení), začalo se ale čoudit z relátka dobíjení (klasika, dlouhé stání a slepené kontakty), tak jsem to hned opět vypnul.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Yellow01 » pát zář 09, 2016 20:09

Zkusil bych teda vyměnit cívku za jinej kus. Když se nad tím logicky zamyslím, tak kabelama to nebude. Kdyby byl třeba špatnej jeden, tak by to chytlo normálně na 3 válce. Kdyby byly špatný všechny, tak by to sice taky nechytlo vůbec, ale rozhodně by se to samo nezlepšilo.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Majo » pát zář 09, 2016 20:21

Ja si skôr myslím, že to bude v palive, teda karburátore, ale to sú len dohady
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod JmJ » sob zář 10, 2016 07:13

Kdyz je to rezimu "nestartuje"', tak je v karbecu palivo? Strika akcekeracni pumpicka?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Oranžáda 2101

Příspěvekod Vašátor » sob zář 10, 2016 10:13

Jak jsem psal, na zapalovací soustavě je vše nové. Indukční cívka sice nová není, ale je jiná než původní. Na zapalovací kabely bych to taky moc neviděl, ale už mě nic moc nenapadá :)

Palivo do karburátoru jde, akcelerační pumpička stříká a když odšroubuju dekl filtrboxu, jde citít, že je to uchcané benzínem. Jenže Lada motor, pokud dobré zapalování, uchcat prostě nejde. I kdybych nalil do karburátoru deci benzínu, motor musí nastartovat. Tak jsem z toho jelen.

Karburátor má všechny dosedací plochy srovnané, nikde nepřisává falešný vzduch, je vyčištěný, seřízený na PAltesteru, natryskovaný jinak ale odladěně, vlasové vůle na klapkách nastavené, sytičová klapka nastavená, membrány nové a funkční.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků