Teepee píše:Koko Loko píše:Jo a kvůli tobě už s tím blbnu i já, když jedu něco kratšího, tak raději dvakrát objedu blok, abych při dojezdu měl rafiku teploty na provozní hodnotě. Každopádně je to myslím minimálně k zamyšlení
.
Ježišmarjá a vono je to nakažlivý....
No já to mám vycucaný z příručky k motorce viz.
http://www.davy.jawajizda.cz/technika/m ... r50a51.gif , tam před tím důrazně varují v kapitole zazimování stroje.
Ale záleží na podmínkách, já když nastartuju Hnědýho LADU a vyjedu s ním před vrata, večer zase zpátky a pak stojí zase pár týdnů, tak je to něco jinýho, než když večer uklidíš auto do dvora a ráno s ním zase jedeš do práce. Protože každé mé vypnutí zapalování je prakticky zimní odstávka.
Jak už jsem někde psal, když jsem sundal zadní díl výfuku, v něm šplouchají asi 2 litry vody, proč asi...
Potřebuje protáhnout krovky jako sůůl...
Poslední dobou na sobě pozoruju podobný příznaky. Vzhledem k tomu, že jezdím s autem téměř denně, tak se nekoná toto, ale třeba než vyjedu, tak když je čas, tak kousek popojedu (od baraku, aby lidi nenadavali na kdavál) a tam si to nechám tak 5 minut prohřívat a pak teprve jedu. Anebo si vybírám cestu primárně podle povrchu aby netrpěl podvozek... Třeba na chalupu teď jezdim místo 85 95 kilaku, ale po lepsich silnicich
.
Proste v situacich kdy majoritní společnost přemejšlí, jak udělat komfort sobě, my uvažujeme, jak udělat komfort svému autu
.
PS: dneska sem byl na nejakym parkovisti, kde me nejakej imbecil zablokobval tak, ze sem ho musel objizdet, pricemz najizdet na deseticentimetrovy hrb
. Uplne mi bylo spojky lito a kdyz se zacalo kourit z pod kapoty (jako kdyby se motor varil, ale od spojky) tak sem toho nechal a rozhod se ze pockam. Pak ten imbecil prisel a uhnul. Posleze sem z toho parkingu vycouvaval, jenze tam bylo plno, takze mi uhejbala dodavka a este osobak. Kdyz uhli, tak sem se rozjel a najednou vedle me taky na zpatecku prileti nejakej starsi fiat a da mi na zpatecku(!) mysku, to sem fakt nezral, aby se auta predjizdely na zpatecku