Kontrolovat něco před samotným startem by možná šlo, ovšem někdy auto stojí 2 měsíce a chytne na první otočení, pak zase stojí 3 týdny a nechytne. Letos třeba po celozimním stání chytla Oranžáda na první dobrou. Po příjezdu z Bulharska auto 3 týdny stálo a nic...nic...nic
Starým benzínem to tudíž nebude, letos už mám najeto k 5.000km
Zapalování mám klasické, kontaktní, v podstatě vše co je na zapalovací soustavě, tam není déle než 10.000km. Tedy napadají mne ještě zapalovací kabely, protože ty mají najeto 30.000km Takže asi bych měl začít tím.
Nejhorší je, že se toto objevuje zcela náhodně. Motor na první brnknutí do klíčku ihned chytne jakoby na tři válce, než se roztočí tak chcípne a konec. Jako kdyby se to ulilo benzínem. Bude to něco na zapalování ... ale co. Jak se jezdí, lusknu prstem a motor běží.
P.S. Luďku, Pepíka 2103 jsem letos ještě ani nesundal ze špalků. Nastartoval jsem ho zatím jen jednou (na první otočení), začalo se ale čoudit z relátka dobíjení (klasika, dlouhé stání a slepené kontakty), tak jsem to hned opět vypnul.