Stránka 19 z 22

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 22, 2014 15:05
od valda1971
Vašátor píše:A opravdu to tam všechny kluby posílají? Já třeba na jedné testaci nemám žádné pořadové či jaké číslo. Nicméně můj problém to není, já mám vše v pořádku :-)

Já na klubové testaci číslo mám a na zadní straně 10 políček na retestace. Jest-li byla někam poslaána sice nevím, ale proč riskovat.... :wink:

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 22, 2014 15:12
od dvk
Tak ještě jedna otázka. V případě prodeje se děje co ? Sepíšu s novým majitelem kupní smlouvu a spolu se všema papírama dojdu na úřad vrátit zelené značky ?

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 22, 2014 16:25
od Hurikán
Vašku, absencí čísla testace bych se tedy rozhodně nechlubil. Jen to přímo dokazuje jistý nepořádek.

dvk: Přesně tak. Jen je dobré kupci dát kopii průkazu HV. Značky a papíry se vrací. Véčka jsou nepřevoditelná mezi majiteli a to i v případě, že vozidlo zůstává ve stejném městě. Kupující vždy musí absolvovat celé kolečko úkonů, souvisejících s přihlášením HV.

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 22, 2014 20:13
od Vašátor
Alberte, to ovšem není můj problém, já mám vše v pořádku... Nicméně jedná se ještě o starý typ protokolu, na Pepíka už ho mám samozřejmě i s číslem.

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 11:36
od Mičun
Můžu otázku. Jestli tedy původní majitel vše vrací, SPZ a papíry. Jak dostanu auto domů? Na káře? A jak má auto jednou V SPZ už je to nevratné?

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 12:49
od Hurikán
Ano, jakmile je auto na Veckach, tak na nich jiz musi byt stale. Driv slo za urcitych presne vymezenych podminek auto vratit na cerna cisla, ale tato moznost byla loni novelou platnou od 1.10. zrusena.

Prevoz na odtahovce, podvalu, nebo po ose, pokud se s prodejcem domluvis na tom, ze mu po prevozu SPZ a papiry posles zpet.

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 17:20
od uha2324
mozna je to jiz nekde napsane, vse jsem necetl. da se dat V znacka do depozitu?

zatim mne porad vychazi ze nejlepsi je tu eko dan zaplatit, je s tim pak vice klidu - snazsi prodej auta, technicka jednou za dva roky, zadna testace, da se vyuzit deposit atd.. navic i to Vecko neco stoji, takze clovek ve finale usetri treba 5 tisic, ale s Veckem je pak vse trochu slozitejsi. vlastne s Veckem by clovek oficialne ani nemel jet do prace nebo na nakup, auto je dle zakonu jen na cruising (na vylety). ja vim, dat 10k na drevo za eko vypalne, to zaboli.

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 17:30
od Panthymaeus (Honza)
Bacha už zase se tu pletou dohromady dva pojmy:
1) veteránské značky
2) odpuštění EKO

Pro odpuštění EKO nejsou podmínkou značky, jen jedna jediná, nikdy se neopakující testace za 3000Kč

Aspoň tak jsem to pochopil...

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 17:56
od Hurikán
uha: Ne, deposit pro véčka nefunguje. Samozřejmě že jsou černá čísla lepší a pokud to aspoň trochu jde, je výhodnější je zachovat. Ne vždy tady ta možnost ale je, takže potom jiná volba než zelená čísla není.

panthy: Ano, pochopil's to naprosto správně. ;)

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 18:28
od Mičun
Takže "zelené" značky je dobré použít pouze tehdy, když auto nedostanu na normální...
Potom nechápu proč je spousta "třicetiletých" aut na "zelených". Myslel sem, že je třeba nějaká úleva na STK a tak. Přece jenom udržet staré auto ve 100% stavu není legrace. Ale ono ve výsledku je to vlastně zpřísnění a zkomplikování života.
Mám nabídku auta na "V" číslech, ale jak to studuju, přestávám mít chuť...

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 21:34
od Vašátor
Auta na "V" značkách bych se vůbec nebál. Tedy pokud s ním opravdu počítáš jako s veteránem. Tzn.: pravidelná údržba úplně všeho, ježdění pro zábavu, žádný tahání do soli ... pokud chceš auto na běžný provoz, počítej s tím, že také jednou každoroční retestací nemusí projít.

Podle mne je nejlepší kombinací:
- auto na bílých značkách
- zbavení se EKO poplatku jednorázovou testací historického vozidla v ceně 3000kč
- absolvování klubové testace (první cca 1500kč, každá další jednou za rok cca 200-500kč)
- pak povinné ručení 1/12 z ceny a rozumné pojistné plnění v případě, že vás někdo nabourá
- jednou za dva roky STK cca 1000kč

Ale je to každého věc. Pokud je někomu milejší místo lítání po "EKO testaci" vysolit 10 000kč, proč ne :wink: . Rovněž pak místo každoročního lítání po klubových testací platit drahé povinné ručení a k tomu riskovat naprosto minimální pojistné plnění v případě, že vás někdo zboří ....

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 21:38
od Hurikán
Přesně tak!

V zásadě potvrzuješ to, co jsem napsal v minulém příspěvku. Jenom jsem to nerozvedl tak pěkně, jak ty. :D

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 21:45
od Vašátor
Mně přijde, že se tu už všechno psalo tolikrát ... opakování je matka moudrosti? :roll:

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 21:46
od Mičun
Také bych měl strach z toho, že nějakou změnou zákona zakáží veteránům "běžné" ježdění.

Když se dělá ta každoroční retestace a mám zelené značky, absolvuje se tedy běžná STK + nějaké vopičky kolem původnosti?

Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: stř led 29, 2014 21:55
od Vašátor
Klub historických vozidel si pronajme stanici technické kontroly, včetně technika STK a vozidla projíždí stanicí pod dohledem technika a komisařů.