Stránka 1 z 22

Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem

PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 21:05
od Jelen
Čau, chtěl bych dát svojí 2103 na veteránský papíry, jenže mám problém. Je přihlášena na normální papíry. Tak by mě zajímalo, jestli jde ,,přejít" na veteránský. Protože odhlásit to nejde - ekologická likvidace a to bych o něj přišel. Nevíte někdo jak na ty veteránský papíry přejít? (Můj hlavní důvod je povinný ručení. Teď platim asi 4500,- a potom bych platil asi 375,-)

Re: Veteránské papíry na 2103.

PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 21:10
od JmJ
Jelen píše:Čau, chtěl bych dát svojí 2103 na veteránský papíry, jenže mám problém. Je přihlášena na normální papíry. Tak by mě zajímalo, jestli jde ,,přejít" na veteránský. Protože odhlásit to nejde - ekologická likvidace a to bych o něj přišel. Nevíte někdo jak na ty veteránský papíry přejít? (Můj hlavní důvod je povinný ručení. Teď platim asi 4500,- a potom bych platil asi 375,-)


tam je ale pak i nejake omezeni na provoz, jak zde jiz nekdy davno bylo zminovano.

PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 21:27
od Jelen
No to omezení na provoz bylo kdysi.Už je to zrušený. Dřív byly tzv. kondiční jízdy, kdy jsi měl udanej počet jízd na rok. Jenže s příchodem EU se to zrušilo a můžeš s tim jezdit pouze po zemích EU ale neomezeně. (Ještě se rači zeptám kamaráda, kterej to tak má abych tu neblábolil blbosti, ale myslim, že mi to takhle řek.) Takže by s tim neměl bejt problém. Jen to na to dostat...

PříspěvekNapsal: pon kvě 29, 2006 21:43
od JmJ
Jelen píše:No to omezení na provoz bylo kdysi.Už je to zrušený. Dřív byly tzv. kondiční jízdy, kdy jsi měl udanej počet jízd na rok. Jenže s příchodem EU se to zrušilo a můžeš s tim jezdit pouze po zemích EU ale neomezeně. (Ještě se rači zeptám kamaráda, kterej to tak má abych tu neblábolil blbosti, ale myslim, že mi to takhle řek.) Takže by s tim neměl bejt problém. Jen to na to dostat...


Pak je myslim ale take omezeni na stav vozidla. Mel by byt "puvodni". Tedy asi zadny ozon a zadny ekonomizer ;-)

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 07:43
od dusin
Pokud chseš veterána,zapomeň na ozona nebi např LPG.Auto musí být v originálním stavu a tento stav posoudí nějakej klub historických vozidel.Klub ti to schválí a vydá potvrzení o originálnosti historicky cenného vozidla s kterym pak asi zajdeš na DI,kde ti vydají "veteránské značky"-nevim jestli je to úplně přesně,ale nějak podobně to řešil kámoš s Oldsmobilem

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 07:57
od Myso
dusin píše:tento stav posoudí nějakej klub historických vozidel
ktoreho musis byt clenom (tusim)... niekde mam podmienky slovenskeho klubu veteranistov, stale slubujem ze to sem dam a stale na to zabudam...

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 08:14
od Jaano
A pravidelne chodit na posudkove prehliadky,aby sa opakovane potvrdil veteransky stav a to stoji dalsie peniaze :D :D :D :D :D

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 08:51
od dusin
Myso píše:ktoreho musis byt clenom (tusim)

To se dá snadno vyřešit,i když dělat by se to nemělo-ale korupce kvete všude

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 09:13
od JmJ
dusin píše:
Myso píše:ktoreho musis byt clenom (tusim)

To se dá snadno vyřešit,i když dělat by se to nemělo-ale korupce kvete všude


pak budes mit ruceni za 500, par uplatku rekneme 2000, pak nejake opravdu nutne veci, ktere musis zaplatit pri vyrizovani a si na puvodni cene za povinne ruceni ;-)

a to se vyplati! :P

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 09:23
od dusin
No,kámošovi u ameriky se to vyplatilo(objem válcu 5000 ccm)

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 11:10
od SalWador
Kdo kolem teto problematiky vi nebo ziska dalsi informace, sypte je prosim sem. O veterankych papirech samozrejmne neuvazuji. Ale velice me to zajima. Diky

Re: Veteránské papíry na 2103.

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 11:13
od Martin
Jelen píše:Čau, chtěl bych dát svojí 2103 na veteránský papíry, jenže mám problém. Je přihlášena na normální papíry. Tak by mě zajímalo, jestli jde ,,přejít" na veteránský. Protože odhlásit to nejde - ekologická likvidace a to bych o něj přišel. Nevíte někdo jak na ty veteránský papíry přejít? (Můj hlavní důvod je povinný ručení. Teď platim asi 4500,- a potom bych platil asi 375,-)


Uz se to jednou probiralo ... Prestan mluvit o vetranskych znackach! Ty se delaji jen tehdy, pokud nemas klasicke. Navic veteranske SPZ jsou dost omezujici, rozhodne nejsou pro bezny provoz. Tobe staci jen tzv. "klubova testace", tj. protokol, ktery ti muze vystavit nektery z veteran klubu. Na zaklade klubove testace pak platis 1/10 PR, ja to tak mam. Vyhoda - jezdis na bezne STK a nejsi nijak omezen.

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 11:38
od Jelen
Martin píše:Uz se to jednou probiralo ... Prestan mluvit o vetranskych znackach! Ty se delaji jen tehdy, pokud nemas klasicke. Navic veteranske SPZ jsou dost omezujici, rozhodne nejsou pro bezny provoz. Tobe staci jen tzv. "klubova testace", tj. protokol, ktery ti muze vystavit nektery z veteran klubu. Na zaklade klubove testace pak platis 1/10 PR, ja to tak mam. Vyhoda - jezdis na bezne STK a nejsi nijak omezen.


Jo tak to jsem netušil. To zkusim. Apro-pos já nemám LADU na normální ježdění. Mám japonský přibližovadlo. LADU mám jen jako koníček a miláčka, kterej už nejezdí ani v dešti. Právě proto mě tak trápí to povinný, kdybych s tim normálně jezdil, tak to klidně platit budu, jenže platit za dvě auta se nevyplatí. to mám hned 10 000/rok. Momentální řešení mám jakdeposit, jenže to mi sebrali značky a nemůžu jezdit. Už jsem takhle dostal vynadáno od polišů a platit pokuty se mi nechce. To je pak levnější povinný ručení/rok , než ježdění/tejden.

Re: Veteránské papíry na 2103.

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 11:42
od Pool
Martin píše:Navic veteranske SPZ jsou dost omezujici, rozhodne nejsou pro bezny provoz.

Zřejmě by vzbouzeli pozornost policejních hlídek.

PříspěvekNapsal: úte kvě 30, 2006 12:43
od Honza
něco málo o připravovaných změnách psali na Renaultclubu: http://renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5518

Ale jaký je aktuální stav nevím.