Auta na "V" značkách bych se vůbec nebál. Tedy pokud s ním opravdu počítáš jako s veteránem. Tzn.: pravidelná údržba úplně všeho, ježdění pro zábavu, žádný tahání do soli ... pokud chceš auto na běžný provoz, počítej s tím, že také jednou každoroční retestací nemusí projít.
Podle mne je nejlepší kombinací:
- auto na bílých značkách
- zbavení se EKO poplatku jednorázovou testací historického vozidla v ceně 3000kč
- absolvování klubové testace (první cca 1500kč, každá další jednou za rok cca 200-500kč)
- pak povinné ručení 1/12 z ceny a rozumné pojistné plnění v případě, že vás někdo nabourá
- jednou za dva roky STK cca 1000kč
Ale je to každého věc. Pokud je někomu milejší místo lítání po "EKO testaci" vysolit 10 000kč, proč ne
. Rovněž pak místo každoročního lítání po klubových testací platit drahé povinné ručení a k tomu riskovat naprosto minimální pojistné plnění v případě, že vás někdo zboří ....