Moderátor: Moderátoři
Henry píše:Kazdopadne pre mna zaujimave zistenie, ze problemy s ventilmi maju aj Zigule jazdiace iba cisto na benzin. Problemy s vydretymi vackami a voditkami ventilov su notoricky zname a tykaju sa vsetkych Zigulov bez ohladu na palivo.
mušketýr píše:Henry píše:Kazdopadne pre mna zaujimave zistenie, ze problemy s ventilmi maju aj Zigule jazdiace iba cisto na benzin. Problemy s vydretymi vackami a voditkami ventilov su notoricky zname a tykaju sa vsetkych Zigulov bez ohladu na palivo.
dovolím si nesouhlasit. Viděl jsem mnoho motorů a měly velký nájezd, vačku původní a jak novou. Kdysi jsem slyšel o špatné serii vaček a tomu by mému zjištění odpovídalo. Taktéž ventily jsou podle mě téměř nezničitelné. Najezdil jsem s žigulama něco mezi 500.000-1.000.000km a nikdy jsem s ventilama problém neměl a to byla většina na LPG. Tím samozřejmě netvrdím že jsou nerozbitný. Jen já prostě mám takovou zkušenost že se neserou.
Vašátor píše:P.S. Kdysi dávno kamarád blbě nastavil jeden ventil. Po 500km byla vačka smetená o 1mm. ....
Sid píše:mušketýr píše:Henry píše:Kazdopadne pre mna zaujimave zistenie, ze problemy s ventilmi maju aj Zigule jazdiace iba cisto na benzin. Problemy s vydretymi vackami a voditkami ventilov su notoricky zname a tykaju sa vsetkych Zigulov bez ohladu na palivo.
dovolím si nesouhlasit. Viděl jsem mnoho motorů a měly velký nájezd, vačku původní a jak novou. Kdysi jsem slyšel o špatné serii vaček a tomu by mému zjištění odpovídalo. Taktéž ventily jsou podle mě téměř nezničitelné. Najezdil jsem s žigulama něco mezi 500.000-1.000.000km a nikdy jsem s ventilama problém neměl a to byla většina na LPG. Tím samozřejmě netvrdím že jsou nerozbitný. Jen já prostě mám takovou zkušenost že se neserou.
Dobre, ale ako vieš, že motor, ktorý má veľký nájazd kilometrov má ešte pôvodnú vačku, vahadlá, ventily, vodítka, alebo dokonca hlavu? Prípadne že to už nieje nájazd kilometrov, ktorý spravili len doklady od vozu, lebo v priebehu tej doby už bola karoséria aj motor vymenené komplet? Boli snáď tie, čo sa montovali vo Fabrike značené nieakou raznicou inak, ako tie, ktoré sa predávali v mototechne ako náhradný diel? Alebo malo každé to auto vedený nieaký zošítok opráv, kde bolo možné spätne pozrieť, čo kto kedy vymenil?
Lebo osobne sme mali a mám tých Vazov viacero a keď odmyslím 21061 s nájazdom 31000 km, na ktorej som nikdy nevidel vačku a nemôžem posúdiť, tak všetky do jedného mali a majú minimálne vačku ošľahanú. Nezáleží, či to bolo po prvom, druhom, alebo X tom majiteľovi a to boli a sú vozy s nájazdom okolo plus mínus 100 tisíc km.
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků