Vasil několik let pocukával, pokud jsem udržoval stálou rychlost. Na motorce mi to dělaly pružiny ve spojkovém koši (vůle) a při ustálené rychlosti chvilku tahal motor a chvilku motorka setrvačností. Myslel jsem tedy, že mám vůli v kříži nebo v diferenciálu. Dnes mě napadlo podívat se pod palec a pružinky nebyly napnuté... S palcem šlo otočit cca 12-15° než začala zabírat první pružinka a druhá měla vůli cca 3mm i když jsem byl na dorazu. Vzal jsem tedy kombinačky a narovnal trochu úchyty pružinek. 1. pružina zabírá už po 1° 2. pružina ke konci. Motor teď konečně na volnoběh jede na 4 válce a né na 3,5 jako předtím, při ustálené jízdě necuká a jede krásně plynule.
Je mi jasné, že zasahovat do továrního nastavení rozdělovače není správné, ale vzhledem k tomu, že to bylo už předtím rozhozené, tak je to jedno. Jak je možné, že byl ten úchyt takhle ohnutý? Nebo to tak je správně? Může mi někdo poslat fotku, jak to má ohnuté? Kdybych to chtěl nechat seřídit, lze to? Nebo mám koupit nový bezkontaktní rozdělovač?