Jsou čtyři možnosti.
1. Teoreticky by v rádiu šla přeladit VKV vstupní jednotka. Jenže potom rádio stejně nepřijímá celou šířku pásma. CCIR má totiž šířku pásma 20,5 MHz (87,5-108), kdežto OIRT má úzké pásmo, široké jen 8 MHz (66-74). Tzn., že bys naladil např. jen stanice na f. 87,5-95,5.
2. Řešením je doplnit do rádia konvertor z CCIR na OIRT. Většina konvertorů je ale třípásmových, kdy je pásmo CCIR rozděleno na tři části (s jistým překryvem). Mezi pásmy se přepíná přepínačem, který musí být vyveden na dosažitelné místo na přijímači. Jsou sice i jednopásmové konvertory, ale při jejich použití je potom ladění příliš strmé a jednotlivé stanice se ladí jen velmi obtížně a nepřesně.
3. Nechat rádio přestavět. Je firma, která to dělá. Přestavba v praxi znamená výměnu prakticky celého vnitřku rádia. Většina původních ovládacích prvků má přitom zachovánu svou původní funkci.
4. Absolutně nejlepší řešení je, nechat to tak a rádio mít jen jako vzhledový doplněk. V autě se rádio stejně pořádně poslouchat nedá a ve veteránovi už vůbec ne. U něho je nejkrásnější melodie dobře seřízeného motoru.
Nehledě na to, že se auto nerozvrtá reproduktory, anténou a dráty. Kdysi jsem do Lady taky mermomoci nacpal rádio, ale brzo jsem zjistil, že je to opravdu hloupost. V poslední době jsem naopak ze dvou aut rádio vyhodil úplně pryč, přičemž to dalo dost práce, uvést všechno do ideálně původního stavu.