Stránka 1 z 2

2101 cívka

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 14:26
od michi
Nemate nekdo prosim obrazek zapojeni kabelů do zapalovaci cívky?

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 15:10
od Luděk Musil
A co by jsi tam, pro Boha, chtěl vidět :?: :shock: .
Na jednom šroubku je jednička v kolečku - tam připojíš kablík od rozdělovače.
Na druhým šroubku je patnácka v kolečku - tam připojíš ten druhý kabel. Můžeš ho zkusit žárovkou - po zapnutí klíče zapalování by měla svítit. Pokud nesvítí tak je spálená pojistka … momentálně přemýšlím, zda-li má 2101 chráněný obvod zapalování :scratch:
No a do velký díry vrazíš VN kabel. L.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: úte čer 26, 2018 15:42
od Křečík Barbuška
Obvod zapalovani neni chraneny. Vrcet to musi i kdyby to melo shoret :-) .

Jak pise Ludek. Na jednicku cerny vodic od kladivka a na patnactku modry vodic s fialovym pruhem coz je plus od baterky. Pokud das na 15 zarovku proti kostre musi pri zaplem zapalovani svitit. Dasli na 1 zarovku proti kostre a bude ti nekdo tocit motorem starterem musi svit prerusovane. Prover toto a dej vedet.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2018 06:02
od Křečík Barbuška
Jak jsem psal v sz.

Tak by to chtělo někoho s měřákem. Změř odpor primáru cívky tj. mezi svorkou 1 a 15 mělo by tam být cca kolem 4 Ohmů a sekundární vinutí mezi svorkou 15 a výstupem pro vn kabel tam by mělo být kolem 5 kilo Ohmů. Dále změř vn kabely zejména ten co vede z cívky na víčko. Pokud tam máš měděné tak by jsi měl naměřit nulu (zkrat, prostě volný průchod) pokud uhlíkové tak cca 3 - 5 kilo Ohmů dle délky. Při měření s nimi vrť ať se pozná zdali nepřerušují. Samozřejmě je nutno změřit i palec v rozdělovači cca. 4,5 kilo Ohmu a zkontroluj kondenzátor na rozdělovači. Neodpojil si ho či nepoškodil? Nebylo by od věci dát vědět odkud jsi. Třeba je někdo v tvém okolí kdo by ti na to hodil okem.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2018 08:15
od Jimmi
Myslím, že odpojení kondenzátoru krátkodobě nevadí. Naopak se tím dá vyloučit jeho proražení.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2018 15:02
od michi
Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pon srp 13, 2018 15:05
od valda1971
michi píše:Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného

Připevněn na těle rozdělovače. Je to takový hliníkový váleček a vede z něj jeden drát.
Přikládám foto s vyznačením.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 00:29
od michi
Díky moc . Mrknu na to

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 21:37
od Jimmi
Mmchdm. když už tu probíráte cívku... pasuje do žigulíka cívka ze stodvacítky? U nás v mototechně jí mají za levný peníz. Jen je tam nějaký přídavný odpor připevněný na tělese, ale to by se dalo ulomit 8)
P.S. Myslím elektricky, jestli má stejné parametry.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: ned srp 19, 2018 21:54
od valda1971
Vzít multimetr a proměřit :wink:

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2018 18:37
od Laďuša
Ne každej multimetr zvládá indukčnost.

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2018 21:51
od Jimmi
Změříš leda odpor vinutí, to je fakt málo...

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: sob zář 22, 2018 17:34
od michi
Zdravim potřebuji radu. Nehazí jiskra ale kdyz odpojim kabel s civky na -1 ktery vede nekam do karoserie tak jiskru haže. Co s tím?

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: ned zář 23, 2018 10:48
od Křečík Barbuška
Nechat odpojenej a jezdit :-P . Co to je za stroj? Dle modelu se z kladívka odchází na otáčkoměr, řídící blok ekonomizéru případně na diagnostický konektor u exportní verze. Předpokládám, že to je model s otáčkoměrem a ten vodič jdoucí někam do karoserie je vodič co přenáší "signál" pro otáčkoměr. Někde máš skříplý vodič na kostru případně porucha otáčkoměru. Vzít měřák, měřit a poruchu přesněji omezit.

P.S. Též jsem se setkal s podomácky vyrobeným imobilizérem kdy utajené tlačítko v interiéru zkratovalo kladívko na kostru :mrgreen: .

Re: 2101 cívka

PříspěvekNapsal: ned zář 23, 2018 15:07
od michi
Otáčkoměr to nemá. Je to 2101