2101 cívka

Moderátor: Moderátoři

2101 cívka

Příspěvekod michi » úte čer 26, 2018 14:26

Nemate nekdo prosim obrazek zapojeni kabelů do zapalovaci cívky?
michi
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 24, 2018 18:38
Bydliště: Březová

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Luděk Musil » úte čer 26, 2018 15:10

A co by jsi tam, pro Boha, chtěl vidět :?: :shock: .
Na jednom šroubku je jednička v kolečku - tam připojíš kablík od rozdělovače.
Na druhým šroubku je patnácka v kolečku - tam připojíš ten druhý kabel. Můžeš ho zkusit žárovkou - po zapnutí klíče zapalování by měla svítit. Pokud nesvítí tak je spálená pojistka … momentálně přemýšlím, zda-li má 2101 chráněný obvod zapalování :scratch:
No a do velký díry vrazíš VN kabel. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte čer 26, 2018 15:42

Obvod zapalovani neni chraneny. Vrcet to musi i kdyby to melo shoret :-) .

Jak pise Ludek. Na jednicku cerny vodic od kladivka a na patnactku modry vodic s fialovym pruhem coz je plus od baterky. Pokud das na 15 zarovku proti kostre musi pri zaplem zapalovani svitit. Dasli na 1 zarovku proti kostre a bude ti nekdo tocit motorem starterem musi svit prerusovane. Prover toto a dej vedet.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát čer 29, 2018 06:02

Jak jsem psal v sz.

Tak by to chtělo někoho s měřákem. Změř odpor primáru cívky tj. mezi svorkou 1 a 15 mělo by tam být cca kolem 4 Ohmů a sekundární vinutí mezi svorkou 15 a výstupem pro vn kabel tam by mělo být kolem 5 kilo Ohmů. Dále změř vn kabely zejména ten co vede z cívky na víčko. Pokud tam máš měděné tak by jsi měl naměřit nulu (zkrat, prostě volný průchod) pokud uhlíkové tak cca 3 - 5 kilo Ohmů dle délky. Při měření s nimi vrť ať se pozná zdali nepřerušují. Samozřejmě je nutno změřit i palec v rozdělovači cca. 4,5 kilo Ohmu a zkontroluj kondenzátor na rozdělovači. Neodpojil si ho či nepoškodil? Nebylo by od věci dát vědět odkud jsi. Třeba je někdo v tvém okolí kdo by ti na to hodil okem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Jimmi » pát čer 29, 2018 08:15

Myslím, že odpojení kondenzátoru krátkodobě nevadí. Naopak se tím dá vyloučit jeho proražení.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2101 cívka

Příspěvekod michi » pon srp 13, 2018 15:02

Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného
michi
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 24, 2018 18:38
Bydliště: Březová

Re: 2101 cívka

Příspěvekod valda1971 » pon srp 13, 2018 15:05

michi píše:Borci kde bych našel kondenzator? Každej říka něco jinného

Připevněn na těle rozdělovače. Je to takový hliníkový váleček a vede z něj jeden drát.
Přikládám foto s vyznačením.
Přílohy
capture_13082018_160700.jpg
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7198
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: 2101 cívka

Příspěvekod michi » ned srp 19, 2018 00:29

Díky moc . Mrknu na to
michi
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 24, 2018 18:38
Bydliště: Březová

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Jimmi » ned srp 19, 2018 21:37

Mmchdm. když už tu probíráte cívku... pasuje do žigulíka cívka ze stodvacítky? U nás v mototechně jí mají za levný peníz. Jen je tam nějaký přídavný odpor připevněný na tělese, ale to by se dalo ulomit 8)
P.S. Myslím elektricky, jestli má stejné parametry.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2101 cívka

Příspěvekod valda1971 » ned srp 19, 2018 21:54

Vzít multimetr a proměřit :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7198
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Laďuša » pon srp 20, 2018 18:37

Ne každej multimetr zvládá indukčnost.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Jimmi » pon srp 20, 2018 21:51

Změříš leda odpor vinutí, to je fakt málo...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Jimmi
 
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: 2101 cívka

Příspěvekod michi » sob zář 22, 2018 17:34

Zdravim potřebuji radu. Nehazí jiskra ale kdyz odpojim kabel s civky na -1 ktery vede nekam do karoserie tak jiskru haže. Co s tím?
michi
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 24, 2018 18:38
Bydliště: Březová

Re: 2101 cívka

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned zář 23, 2018 10:48

Nechat odpojenej a jezdit :-P . Co to je za stroj? Dle modelu se z kladívka odchází na otáčkoměr, řídící blok ekonomizéru případně na diagnostický konektor u exportní verze. Předpokládám, že to je model s otáčkoměrem a ten vodič jdoucí někam do karoserie je vodič co přenáší "signál" pro otáčkoměr. Někde máš skříplý vodič na kostru případně porucha otáčkoměru. Vzít měřák, měřit a poruchu přesněji omezit.

P.S. Též jsem se setkal s podomácky vyrobeným imobilizérem kdy utajené tlačítko v interiéru zkratovalo kladívko na kostru :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: 2101 cívka

Příspěvekod michi » ned zář 23, 2018 15:07

Otáčkoměr to nemá. Je to 2101
michi
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 24, 2018 18:38
Bydliště: Březová

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků