Stránka 4 z 10

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2018 12:49
od uha2324
OK, tak dik, ozvu se az pojedu na hrad (v cervenci tam mam byt cely tyden).

disk - ano, je velmi pekny, taky bych si ho chtel nechat byt muj.

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2018 14:01
od Viko
Môžem ju doviezť do Brna ak chceš.

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2018 15:20
od uha2324
poslano SZ

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 20:03
od Diana
Tak vyskytol sa nám taký menší problém s riadením. Jednak je tam docela veľká vôľa v riadení (cítim sa ako keby som šoférovala vetriesku :D ), ale väčší problém je, že ide neskutočne ťažko otáčať volantom a ostáva v polohe v ktorej je natočený (nevracia sa prirodzene pri jazde). Vôľu sme skúšali doštelovať domčekom riadenia, ale bezvýsledne - chystáme sa ho vymeniť za druhý. Problém však je, že nevieme prísť na to, čo spôsobuje to, že sa s volantom hýbe ukrutne ťažko (zhodnotili sme že to nie je auto bez posilovača riadenia, ale s oslabovačom riadenia :D ). Za každú radu/nápad budeme povďační. :)

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 20:12
od Laďuša
Strašně moc, až by člověk neřek, můžou udělat i pneumatiky. Kdysi jsem ňák na auto dal prehistorickou kamennou gumu a pak jsem měl až normálně strach, co mam zase s řízením (nedlouho předtim mi totiž upadlo kolo, což se krátce před tim projevilo silným zatuhnutím řízení), páč to šlo fakt ztuha. Když jsem ale celou nápravu zved do vzduchu, šlo to lehce a po nasazení normálních pneumatik to bylo v pohodě. Nemáš tam ňáký vraždy? :)

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 20:38
od Diana
Laďuša píše:Strašně moc, až by člověk neřek, můžou udělat i pneumatiky. Kdysi jsem ňák na auto dal prehistorickou kamennou gumu a pak jsem měl až normálně strach, co mam zase s řízením (nedlouho předtim mi totiž upadlo kolo, což se krátce před tim projevilo silným zatuhnutím řízení), páč to šlo fakt ztuha. Když jsem ale celou nápravu zved do vzduchu, šlo to lehce a po nasazení normálních pneumatik to bylo v pohodě. Nemáš tam ňáký vraždy? :)

Pneumatiky sú síce vraždy, ale riadenie ide hodne stuha aj pri zdvihnutej náprave. :)

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 20:42
od Diana
Keď sme sa snažili vymedziť vôľu v domčeku prišli sme na takú zvláštnosť, že keď sa volant nehýbe, tak ide ten šrób zatiahnuť len po určitú časť, ale pri tom ako sa pohybuje volantom ide zatiahnúť ešte ďalej.
Takisto mi to prišlo dosť zvláštne, pretože sa chvíľu ten volant správal akoby bol nasadený správne na tisíc-hran a po 5 minútach som ho mala rovno a ťahalo nás to doľava. Po chvíli už to znova išlo rovno. Robí si proste čo chce. :D

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 20:44
od JmJ
Prevodka rizeni, pomocny cep rizeni a hodne delaji zatuhle cepy na ridicich tycich.

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2018 21:17
od Viko
No asi pôjdeme vylučovacou metódou. Domec mám(e) :D nový. Rejdové čapy máme RTS a pomocný by som tiež dakde vydoloval. Pneu budú tiež.

Cez víkend sme začali s klasickými úkonmi vstupnej kontroly, čiže došponovať reťaz, ventily boli ok, otdrh s predstihom. Karbec som uznal jako nehodný zásahov a tak sme tam rovno mrskli weber 06 remanufactured by Vašek. Volnobeh som jako vždy domrdal takže znova.

Dnes sme to boli na prepísať. Asi sa s tým werglom fakt budem muset hňácat nech to nejak vypadá.

Obrázek

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2018 06:25
od Luděk Musil
Diana píše:..., pretože sa chvíľu ten volant správal akoby bol nasadený správne na tisíc-hran a po 5 minútach som ho mala rovno a ťahalo nás to doľava. Po chvíli už to znova išlo rovno. Robí si proste čo chce. :D
Co mi to jen připomíná :scratch: :?: Tohle mi dělala první 011 :idea:
Viktorové - zkontrolujte ještě jednou a pořádně uchycení převodky do karoserie. Já to měl kolem šroubů popraskaný a převodka se vůči karoserii pohybovala a řízení se chovalo velmi podobně jak popsala Dajána. L.

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2018 10:14
od Viktor.A
Ze "Viktorove" pri vseckej ucte, mna do toho netahaj :D to ze si dia kupila vrazdu co nejde ani rovno a doteraz obcas vobec neni moj problem :D mam dost problemov sam so sebov.
Ale ne :D jasne ze pomozem ked bude treba.
Ked som to chvilu skusal soferovat tak fakt jak "VeEso".
Vola ze bych nasupu natocil hodinovu nahanacku v stile 80. A ked sa zrychlilo nad 80 tak to zas krutilo krizom krazom. Akurat som si nestihol vsimnut ze odkedy sa na 2103 montoval podvozkovy ram tvaru "X" a kam sa podela manesmanka :D

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2018 11:13
od Viko
Ja som na tom valil 120 na černu vodu a v pohode :D len musíš tomu autu prísť na chuť :D

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2018 11:47
od Viktor.A
Viko píše:Ja som na tom valil 120 na černu vodu a v pohode :D len musíš tomu autu prísť na chuť :D


Aj na vsku si musel pridat aby krutenie prestalo :mrgreen:

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2018 13:07
od Marťas
Viko píše:Rejdové čapy máme RTS

Jakože ze Škody 706 RTS? Nechci vás zklamat, ale nevím, zda budou pasovat :D

Ten šroub v převodce řízení je jak moc zašroubovaný? Na svojí 2106 jsem ho měl zarvanej úplně dovnitř a projevovalo se to tak, jak píšete vy.
Ovšem po povolení mělo řízení vůli 180°, takže pomohla až výměna převodky :D

Re: Konečne mám 2103

PříspěvekNapsal: stř bře 07, 2018 22:56
od Sid
V dielenskej príručke je pekne detailne popísaný postup, ako správne prekontrolovať všetky elementy a ako správne vymedziť vôle. Bohužiaľ 99% ľudí to robí úplne zle- len doťahuje skrutku skrinky riadenia, pritom majú vybité čapy a myslia si, že to je riešenie... A keď sa to moc preženie, tak to riadenie ide bujacky a skrinka sa potom aj rýchlo odporučí...
Dôležité je zhodiť tiahla riadenia zo skrinky a z pomocného čapu riadenia. Najprv vyskúšam rukou voľu pomocného čapu, či nieje priveľká. Ak je, podľa príručky ju treba skúsiť vymedziť. Ak to nejde, treba vymeniť. Potom skontrolovať podľa príručky skrinku riadenia a nastaviť jej vôľu, resp. ju vymeniť.
Je to troška pracné a piplavé, avšak keď sa to spraví pedantne je výsledkom presné a na pomery Lady aj ľahko idúce riadenie.