Čavdar 21011

Moderátor: Moderátoři

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Cory » čtv srp 05, 2021 22:03

GO spravime :) Ved nie je to tak davno, co som ti robil hlavu, ta bude urcite dobra. V podstate ti staci urobit len spodok.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Viktor.A » pát srp 06, 2021 12:50

Tak ak by sa niekomu valal blok/motor vhodny na GO, kludne DM
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
 
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Luky » pát srp 06, 2021 23:34

Viktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom :roll:

To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muhehe :angry4:
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Uživatelský avatar
Luky
 
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Luděk Musil » pon srp 09, 2021 11:01

Luky píše:... autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muhehe :angry4:
A že jich tady (aspoň jeden) pár máme, takže známe :lol: . Ale je pravda, že tady se chovají velmi slušně :P :lol: , že Luky, Radku, Tomáši … a blahé paměti i Honzo a Tomáši :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod radek mb » pon srp 09, 2021 19:30

Luky píše:
Viktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom :roll:

To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muhehe :angry4:


Já třeba busem jezdím dost nerad :rolleyes:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod valda1971 » pon srp 09, 2021 20:31

radek mb píše:
Luky píše:
Viktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom :roll:

To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muhehe :angry4:


Já třeba busem jezdím dost nerad :rolleyes:

A v které části ? :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Viktor.A » úte čer 07, 2022 15:49

Taaaaaaak. To boli casy ked som sem pisal pravidelne co sa s mojim autom deje.
Potvrdzujem, autobusari su chazka hlavne ten posledny s ktorym som mal docinenia. Ale postupne.
Tak, jak to tu janko rozpisal tak aj bolo. Auto som odstavil, zakupil motor z podruky (celkom dezolat ale na vybrus a komolet GO jak stvoreny).
Vykuchali sme stary motor (este vacsi dezolat). A hybaj autobusom... Pisala sa v kalendari jesen a hlavne zmena lokalneho prepravcu. Novemu prepravcovi svihli vsetci soferi niekam do papa a ti co ostali bola banda ze ach.
Bud chodili neskoro alebo vobec, ale ked uz prisli, aspon boli prijemny jak zapal pluc a zapal mocovodu. Nemas presne na cestovne ? Si debil (to som sa osobne od neho dozvedel). Ked som kontroval ze nemam odkial vediet kolko stoji cestovny listok kedze jazdim autom a teraz idem busom, a ze ani hotovost nenosim tak som vybral z bankomatu najmensiu moznu bankovku, tak som bol uz aj vypatlany debil :D . Ale fajn, aspon ma zobral do prace a uz som si svedomito pripravoval drobne.
Skoda ze dalsie dva dni ziaden bus rano nesiel zhruba od 6:00 do 9:30(podotykam, ze na tabuli odchody boli kazdych 7min nejaky bus, aj online). Tak som zas sprintoval na mhd abych sa odviezol k sefovi co ma vezme do prace.
Cesta z prace byvala v pohode, az do posledneho momentu.
Vonku bolo asi tak 4 az 0 stupnov, kracam si na zastavku s 15 minut predstihom kedze som odsledoval ze im to tak nejak vychadza oproti jazdnemu neporiadku. Cakam, cakam, cakam, pozeram uz mal ist pred 5 minutami. Zrazu, 10 minut po pisanom odjazde uz ho vidim, tak nanho mavam aby namna nezabudol v tej tme. Tak mi odmaval a pokracoval v jazde...asi zabudol kde pracuje, nevadi za 7 minut ide dalsi :D ...nesiel. Musel ma zachranit Viko. Stravil som tam na tej zastavke asi dve hodiny, malo ist tak 7 busov...Nesiel ani jeden. Uz som myslel ze dopadnem jak dievcatko z novely "Dievcatko so zapalkami". SPOILER ALERT, na konci novely ju nasli umrznutu v rigole za dedinu.
Ale spat k autu, v priebehu tychto eskapad sa nadomnou zlutovali kamarati a tak som striedavo jazdil fordom sharan a feliciu. Medzicasom dandy zobral blok motora za jankom aj s hlavu ktora bola po renovacii od neho (nech si to po sebe skontroluje :D ).
Po dalsom case ked uz sharan a felicia neboli moznosti sa nadomnou zlutovala svokra a pozicala mi svoju fungl novu dacku Logdan, na ktorej mala najazd sviezo okolo 2000km a robil som si srandu ze ked jej Logdan vratim bude tam raz tolko...well...vratil som ho s asi 9.9tkm :D
Takze ked som sa nemusel poddavat nahodnemu prichodu a odchodu do prace, na aute sme (ked uz bolo odlahcene o motor, prevodovku a kardan, vymenili silenty na celej naprave ktore som uz 5 rokov nosil so sebou. Tlmice ktore sa skoro same vyzuli zo srobov na naprave.
Mierne zrepasovali kardan vymenenim krizov loziska a silentu loziska. Diff ktory doteraz predbiehal pri zmene otaciek a potom narazal o seba tak ze zvonil kardan :D
Nalakovali sme motorak, sice sme povodne netrafili oddtien ale dotunili sme to primiesanim tabulovej cernej, takze je to trochu matnejsie. Ale to nikto neuvidi lebo budem mat zavretu kapotu. Vymenili pomocnak riadenia, ani neviem preco, asi ze bolo treba ked Viko povedal. Unikajucu spojkovu kapalinu vyriesili novimi spojkovimi valcami. A unikajucu brzdovku diagnostikovali ze to unika cez ten plastovy picus na valci pod nadrzku kam sa zapaja hadicka (keby niekto nevedel, mne ani nenapadlo sa tam divat ked som to riesil). Na viac veci si uz nejak nespominam :D
Pondelok po poslednom zraze v bechyni dovalil janko aj s motorom a plnym autom naradia. Dali sme turka do duritky na gumenom obruse a zacali skladat. Robota isla jak slak, v prvy den (v podstate uz v noci) sme sa dostali ku prvemu startu a zahriatiu. Druhy den sme doskladali dalsie nutnosti a dali testovaciu jazdu. Auto jazdilo v pohode, len som si musel odvyknut od tych predohrabov. Tak to janko zbalil a odysiel budovat lepsie zajtrajsky zas na vychod republiky.
Par dni sme to nechali odstat lebo cez tyzden nevychadzal uz cas. Cez vikend sme to vsetko skompletovali, naladili na palteste a dali vacsi test drive (asi 30km). V utorok som si to nechal skontrolovat na STK...nieze by ma ich nazor zaujimal ale statne zlozky maju keci ked im to tam neukazem raz za rok na EK a raz za dva roky na TK.
Dalsi alebo v ten isty vecer mi to viko dovalil pred barak, zabavil feliciu a odvtedy jazdim do prace s usmevom.
Uz mam natom asi 100 aj nejake drobne a iba raz zacala hulakat vodna pumpa, ale ked som jej pohrozil, odvtedy je pokoj.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
 
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Viktor.A » stř srp 02, 2023 19:21

Servus hosi, po dlhej dobe sa zase hlasim a rovno s problemom.

Auto z nejakeho duvodu dochne ked pri jazde zmenim otacky na volnobezne, napr. Do krizovatky alebo do parkoviska. Zaroven ale, ked nastartujem tak drzi volnobeh tak isto ked s tym nieco skusime spravit tak to nastartuje skoro na brnk a funguje, akonahle ale vycuvavam a stlacim spojku tak padaju otacky obcas neskape ale vacsinou padnu do mrtva. Alebo ked sa len poposuvam v kolone tak to po kazdom posunuti kape. Ranny start to robi hned ale sytic ho udrzi pri zivote, no citelne vsak kolisaju otacky, v istej teplote kusok za prvu palicku to je v pohode ale o par krizovatiek robi toto.

Ked idem a je to pod plynom alebo brzdim motorom tak to nema ziaden problem, ale ked mam reskeksie tocky ktore drzim konstantne tak kazdu sekundu dve to cukne/drhne.

Uz sme rozobrali a vypucovali karbec, vymenili rozdelovace, cievky, palivovy filtr, svice a vsetko toto.

Obraciam sa na vas, lebo sme v koncoch...tak mi sem posunte nejaku teoriu, moze byt aj hypoteza, nech sa mozme niecoho chytit. Dik :)
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
 
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Vašátor » stř srp 02, 2023 19:27

Nemáš tam posilovač brzd? karburátor je tam jaký, nemá elektromagnetickou jehlu?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9305
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Viktor.A » stř srp 02, 2023 19:40

Posilovac neni, elektromagneticku ihlu sme vykuchli. Je to ten ozon ale bez podtlaku 07 sport.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
 
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Henry » čtv srp 03, 2023 13:52

Ten volnobeh to nedokaze udrzat iba pri prudkom poklese otacok (nahlom pusteni plynoveho pedala) a nahlom vypnuti spojky alebo aj ked tie otacky pomaly znizujes na volnobezne (napr. brzdenie motorom a vypnutie spojky az okolo volnobeznych otacok)?
Henry
 
Příspěvky: 622
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Viko » čtv srp 03, 2023 21:31

Celé je to nejak posrane.
To skapanie na volnobeh, je v podstate náhodné, občas po pridaní plynu len tak, občas po stlačení spojky pri hocijakom režime.
Horší problém je, že auto pri ustálenej jazde trhá, ale akceleruje jak vino.
Skúšali sme rozdelovače,cievky,sviečky.
Palivové hadice nové, pumpa dobrá.
Karb: jediná chyba čo som objavil bol plavák, občas sa zadrhol na oske a raz zostal visieť otvorený ventil. Druhý chodí hladko a robí to furt.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Uživatelský avatar
Viko
 
Příspěvky: 1150
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Cory » pát srp 04, 2023 04:07

Hmmm, akoze chystam sa do BA..ale to uz asi od marca.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod Vašátor » pát srp 04, 2023 06:07

Jaká je palivova směs? Není to chudý?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9305
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Čavdar 21011

Příspěvekod JmJ » pát srp 04, 2023 07:43

Ja si tak nejak pamatuju, ze poskubavani za konstantni rychlosti zopusobovalo treba meneni predstihu, za coz mohla napr. vule pastorku pohonu rozdelovace nebo vule ci jiny problem v podtlakove regulaci.

Pokud to akceleruje jak vino pri normalni jizde, tak bych rekl, ze v dodavce paliva problem nebude. Takze bych resil hlavne zazeh.

Bud jiskra vynechava nebo se meni casovani.

Ad zdechani - kolik rpm je ted volnobeh? Jak je to s ekonomizerem? Tusim si psal, ze je vykuchany? Co to znamena?

Mozny pokus: zaslepit vsechny vzduchove hadicky, co vedou do karbu.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6480
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků