Čavdar 21011

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Marťas »

To bych bral jako furt „ok“.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Som sa trosku pobavil... V sobotu knam prisli ludia z polskej firmy co s nou spolupracujeme na inventuru. A jak si tak jedna pani obzera mojho zigulika dojdem k nej a ona: To jest fiat polski ? Ja: Nie, to jest žigulik ruski :D
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1151
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viko »

Alebo Viktorovej prítulky kolega z Litvy: To je žiguli, však? A guľatý!! :D
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: :( zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Hosi otazka. Ludia co jazdia celorocne. Mal by som po starte cakat aspon kym sa teplota trochu zdvihne alebo mozem rovno jet ? Dnes rano jak bola kendra ze som si videl dych uz vo vytahu smerom z bytu som hned isiel a na prvej krizovatke mi to dochlo aj ked som mal sitic dokoran. Normalne som musel hladkat plyn.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9324
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Vašátor »

Já to dělám tak, že si prvně nastartuju, oškrabu auto, sednu, připoutám se a vyrazím. Pravda, co jsem jezdil se Žigulem v zimě je už dlouho, ale problém s tím nebyl. Jen bych doporučil před půlku chladiče dát karton, zašoupnout přímo mezi čelo a chladič. Motor se pak rychleji ohřeje, do motorového prostoru neproudí tolik ledového vzduchu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Rozmyslal som aj nad tou kozenkou na masku nekde som to videl na zigul..cosi podobne jak autobusaci na karosach nosia
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7213
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od valda1971 »

Když jsem s 2101čkama jezdil "normálně", tak jsem jej chvilku nechal běžet, něco jak píše Vašek. Sytič jsem pomalu zatahoval, on naplno také při určitém zahřátí může zlobit. Na té co mám dodnes jsem chladič dle rady táty nikdy nezakrýval (ale on nejezdil couračky) a bylo to v pohodě. Pak jsem měl jednu na courání do práce a tam jsem karton měl. Dečku kvůli stání na sídlišti ne, kvůli možné krádeži.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
nuladvojka
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od nuladvojka »

Já jezdím každodenně i bez jakéhokoli kartonu nebo dečky. Když jsou okna zamrzlý, tak to dělám taky jako klucí, nastartuju, pomalu oškrábu okna z jedné půlky, pak už musím ubrat sytič, doškrábu druhou půlku a můžu vyjet, auto se krásně zahřeje. Ale když jsou okna bez námrazy, tak čekám alespoň na to až ručička teploty vystoupá na první čárku. Když náhodou pospíchám a musím jet hned, tak se mi to u první křižovatky dusí a nejede. Takže je asi lepší to raději nechat chvíli zahřát :wink: .


A když jsme u těch zimních startů, nemá náhodou někdo problém s tím, že se mu dostává „voda” do karbucu z odvětrávání klikovky? Mě když se odvětrává klikovka, tak se mi orosí víko a následně vznikají kapky které si nasává karbec. Vyřešili jsme to s tátou tak že jsme do díry nacpali seřízlou gumovou hadičku a vyvedli do boku na filtr. S touto úpravou je to OK, ale není to originál a nechce se mi věřit že s tím má každý co má žigula problém!!! 8)
Naposledy upravil(a) nuladvojka dne čtv pro 01, 2016 17:36, celkem upraveno 1 x.
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
Luky
Příspěvky: 1994
Registrován: úte čer 15, 2010 19:44
Bydliště: na cestách/Praha 10 - Strašnice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Luky »

S 01kou ten problém nemám. Skočím do ní, navrčím a hned vyrážím. 2 světla a pak rovinka, na které se to ohřeje a vypínám sytič. Neškube, nedusí se. Zkus jezdit furt s plným plynem, třeba to bude ok :wink: :D

Edit: Jestli nejsi jako já a Marťas, tedy neletíš všude na poslední chvíli, nebo totálně pozdě :lol: ...tak do toho skoč, natoč, zapal si, pusť si rádio a poslouchej. Cígo cca 5 min. a musíš mít ohřáto a můžeš vesele do rachoty 8)
VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/

Dva PoJeBy ze Skašova

„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

No ja vyrazam v minutu kedy by som mal byt uz v praci takze snidam cigaro cestou :D
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Hosi nevim, dnes som si privstal ze necham to kulturne zohriat. Ze odhadzem/oskrabem dam cigaro atd. No a zacalo to dechnut na volnobehu asi tak na polceste k prvej rucicke teploty a neslo to udrzat inak nez mat decentne stlaceny plyn. A este dalsi problem ze ked stlacim plyn tak prve dve otacky (len podla zvuku sa mi zda) zaduni akoby falosny vzduch alebo cosi. Skusal som aj ubrat sitic jak je pisane vyssie.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9324
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Vašátor »

Jak se chová sytič? Plně vytažený cca 3000ot, načež jdou otáčky plynule dolů, jak jej zatahuješ?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Otacky konkretne neviem ale pri postupnom zatvarani plynule znizuje ale nekedy mam pocit ako by ho pri plnom potiahnuti neotvorilo uplne. Ale stale mi je divne ze to robi len poranu a vecer ked idem z prace a je vacsia kosa tak to nedochne. A este divnejsie mi je ze predtym cim sa viac zohrieval isiel "peknejsie" az uplna "pohodicka" a teraz ide pohode potom dochne a akonahle sa dostane nad prvu ciarku tak je to fajn.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Jimmi »

Prostě se mu do práce nechce :D
Ale může to být falešná závislost (na teplotě motoru) a ve skutečnosti to může být třeba dodávka paliva nebo tak.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Viktor.A
Příspěvky: 489
Registrován: čtv zář 08, 2016 21:16
Bydliště: Bratislava

Re: Čavdar 21011

Příspěvek od Viktor.A »

Aj som rozmyslal ze pozret na predstih odtrh a zmes na karbeci postelovat plusk skontrolovat bouden na sitici
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor :D
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“