od Cory » pon bře 18, 2013 22:00
Systém AXTEC bol najrozšírenejší okolo roku 1995, možno aj skor, maximálne so roku 1996, potom prisli 1,7SPi. AXTEC obsahuje spustu hadičiek, RJ pod sedadlom spolujazdca, bezkontaktný rozdelovač, lambda sondu, katalyzátor a karburátor Solex, ktorý má 2 cievky riadiace bohatosť a jednu cievku ako ventil volnobehu. Pozor, netreba si to mýliť s klasickym karburatorom Solex, ktory neobsahuje riadiacu elektroniku a funguje ako klasicky karb.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)