od Vašátor » sob čer 24, 2023 09:14
Když mi pan Z. předával svoji 2105 kvůli zařízení STK, velmi těžko se s ní loučil. Po mnoha dlouhých letech jsem byl první, komu dovolil jeho vůz řídit. Pečuje o něj s láskou a je to jeho velká radost. Proto jsem byl velmi rád za projevenou důvěru a svěření vozu na banální úkon zařízení STK. Vůz znám, je ve velmi dobrém stavu, takže mělo jít všechno jednodušše. Po cestě na STK však vůz začal poškubávat a čím dál více se z něj stával tříválec. Tou dobou jsem ještě nevěděl, kde je problém a tak jsem emise i technickou kontrolu prostě absolvoval. Na dílnu už jsem skoro nedojel, motor netáhnul, jízda na tři válce opravdu nic moc. Na dílně jsem provedl základní diagnostiku zapalování, ventilů, měření komprese a za nějakých 20min. bylo jasno. Podpálený ventil na třetím válci. Když jsem vůz přebíral, pan Z. mi rovnou říkal něco ve smyslu "Václave, pokud bude na autě nějaký finančně náročnější problém, volejte, budu se rozhodovat, není již v mých silách doma vůz opravovat a (vzhledem k situaci doma) ani platit vyšší částku za opravu". Bylo mi tedy velmi líto, co se s vozem stalo a ještě k tomu v mých rukách (i když na tom žádný podíl nemám). Chvilka přemýšlení, založení Brněnské whatsapp skupiny, kluci se mého nápadu opravit vůz po Ladakubácku svépomocí chytli a výsledek již znáte. Chtěl bych tímto klukům poděkovat, Pátračovi, Luďkovi, Mcezovi, Ladariderovi ... Gerovi, Romanovi, Lukášovi, Jirkovi, Mirkovi, Coronerovi ... všem, kteří se zapojili do opravy byť jen pozitivní diskusí na skupině. Společně jsme to zvládli. Pan Z. všem moc a moc děkuje, slovy snad ani jeho štěstí nejde vyjádřit.
- Přílohy
-
-
-