od Crocodile » úte bře 15, 2016 19:36
Co můžu říct za sebe, tak Lada 2104 je praktický a v kategorii prostorný vůz. Pokuď není auto zasažené korozí, může sloužit hodně dlouho. Jen je dobré mít namontované plastové podběhy a obnovovat nástřiky spodku a dutin. Po technické stránce je auto jednoduché, jestli se předchozí majitelé starali, tak i poměrně spolehlivé. Výběr motorizace - Lada 2104 se k nám vozila ve 3 provedeních. 1300, 1500 a 1700. 1300 a většina 1500 jsou karubrátory, u kterých je ekopoplatek při převodu 10.000 Kč, u některých novějších 1500 by měl být poplatek 5000 Kč. Lada s motorem 1700 už plní Euro-2 a platí se 3 tisíce Kč. Ohledně motorizace, 1300 nejede špatně, 1500 je o trochu dynamičtější, no a 1700 už je slušně dynamický auto, má ale o trochu víc elektroniky (stále však minimum oproti dnešním autům).
Takže je asi nejlepší probrat, jaká motorizace postačuje, a sledovat nabídky na auta. V 90. letech byla 2104 v ČR z nových aut populárnější než jakékoliv jiné modely Lada (2105, 2107, Samara).
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093Historie:
AvtoexportVozy:
Lada a UAZ