rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Moderátor: Moderátoři

rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Martin-MTX » pon bře 23, 2015 17:50

Ahoj,
mám jen rychlou prosbu - jak od sebe rozeznám lamelu a přítlačák 2101 a 2106 ?

Je někde číslo 210x -- ? Podle mých informací je tloušťka lamel rozdílná, je to tak? Pokud máte někdo k dispozici lamelu 2106 můžete změřit ?

Díky :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Majo » pon bře 23, 2015 18:55

tlouska ne, mala by byt stejna(3.2mm kazde oblozenie), ovsem sirka oblozenia na lamele je rozdielna. 2101 32mm, 2106 35mm. Celkovy vonkajsi priemer je rovnaky, v pritlacakoch by (teoreticky) nemal byt zasadny rozdiel, mozno v sile pritlaku, no to je rozdiel aj u roznych vyrobcov, vzdy som riesil iba sirku oblozenia a ci pritlacak nie je deformovany alebo uz od pohladu/dotyku vymäknutý.
Cisla su vyrazane len na origo dieloch, druhovyrobcovia to malokedy oznacuju.
Lamela sa da nanitovat na zakazku, ja som daval hrubku oblozenia 3.5mm a sirku myslim 37(ale postacuje aj 35)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Cory » pon bře 23, 2015 20:22

Rozdiel v pritlacakoch je, neviem sice ci aj pri 2101 a 2106, ale vraj Niva ma silnejsi pritlacak a da sa spoznat podla vyrazenej bodky/jamky, tusim ze na opornej casti pre lozisko.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Martin-MTX » úte bře 24, 2015 10:58

Prosím, do dnešního večera se potřebuji rozhodnout, zdali tu lamelu koupím, při měření naměřil 32,5 což dle Maja vychází na lamelu 2101. Mohl by mi prosím ještě někdo potvrdit Majovu tezi? Díky
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Yellow01 » úte bře 24, 2015 12:04

Co chceš potvrzovat? To je všeobecně známá věc. :)
Jestli to máš na závoďáka, tak bych se tím vůbec nezabýval, vzal starou lamelu a nechal na ní u www.renovak.cz přeskládat keramický obložení.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Roman » úte bře 24, 2015 12:23

Rozdielna sirka oblozenie nie je Majova teza, to je fakt :-)

http://shop.autodilykrc.cz/?sekce=kateg ... #frm_order
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Martin-MTX » úte bře 24, 2015 13:32

Ok díky všem.

Yelow: S Renovakem zatím zkušenosti nemám, sám se někdy divím, že mi spojka drží, jezdím buď NIVU nebo 2106 a nikdy jsem neměl na těch mých webrech problém s prokluzem, spojku cca po 2 letech měním spíše preventivně (tj. zatím jsem ji měnil 2x)

edit: O rozdílné šířce vím, šlo mi jen o ty konkrétní čísla co poslal Majo, tak jsem chtěl mít jistotu, že jsou to jsou jediné správné, resp. jesli tam nejsou ještě povolené jiné rozměry - abych mohl jednoznačně lamely odlišit.
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Nulašestka » úte bře 24, 2015 19:38

Mimochodem tu šestnáctkovou spojku ušlapat je hrůza, spojka pro motory 1200 - 1500 má výrazně menší odpor - to jen k těm přítlačákům.
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Yellow01 » úte bře 24, 2015 20:04

Nulašestka píše:Mimochodem tu šestnáctkovou spojku ušlapat je hrůza, spojka pro motory 1200 - 1500 má výrazně menší odpor - to jen k těm přítlačákům.


Super postřeh, až na to, že přítlačák je pro všechny typy stejný a šířka obložení lamely nemá naprosto žádný vliv na odpor spojky. :weedman:
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Cory » úte bře 24, 2015 20:11

Niva 1,7 ma pritlacak iny :P Je silnejsi..ale lamelu tam davali 2101...takze najlepsie bude skombinovat lamelu 2106 a pritlacak 21213.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte bře 24, 2015 20:19

Ja mam v kombalu pritlacak od pana Sachse a to uslapat je teprve fuska. Jeste, ze to auto skoro porad stoji :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Jan Vaníček » úte bře 24, 2015 20:37

Při renovaci jsem do brzdového systému i do spojky nalil "silikonový" olej a spojka jde nádherně lehce skoro bez odporu, až se divím. H
Jan Vaníček
 
Příspěvky: 1093
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Majo » úte bře 24, 2015 20:42

tak tak, sachs je asi najtvrdsi pritlacak. Lamela vsak stoji za staru belu spolu s loziskom, ktore ide extra rychlo do vecnych lovist(a ine nan nie je vhodne, lebo nema oporny kruzok). Luk zas robi dobre loziska(to sa s prizmurenymi ocami da dat aj na sachsa) aj lamely, ale pritlacak sa pomerne rychlo vymacka...

a s tym silikonovym olejom - no ja som jazdil uz aj s vodou v spojke(vytiekla mi kvapalina 150km od domu)... ale do brzd?? aky to ma bod varu?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Yellow01 » úte bře 24, 2015 20:47

Já dával loni při GO převodovky novou komplet sadu Sachs, tak jsem zvědavej, jak dlouho vydrží. :)
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: rozdíl lamely a přítlač 2101 x 2106

Příspěvekod Majo » úte bře 24, 2015 20:48

pri Tvojom najazde... :weedman:

a hlavne - lozisko akurat hrkoce, nezadrie sa. A lamely idu do vecnych lovist len u Nivy, zadohrab im nedava az tak na frak...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků