Stránka 11 z 15

Re: Honzova 2103

PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2018 19:43
od Vašátor

Re: Honzova 2103

PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2018 19:52
od Honza854
Tak jsem přátelé nakonec vyřešil problém barev. Poslední dobou jsem měl roupy pořídit škodovku. Už jsem pro jednu málem jel, ale pak jsem zjistil, že bych to stejně psychicky, coby ladista, nezvládnul. Nakonec jsem pořídil ještě VAZ 2107. No a barvy vyřeším následovně. Na 2103 dle mého názoru prostě pasují světlé barvy, takže se vrátím k béžové. Na 2107 pak půjde pařížská modř...

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: čtv srp 30, 2018 08:12
od robjan
Není ta 07 z Očihova? :wink:

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: čtv srp 30, 2018 14:08
od Honza854
Je..

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: pát srp 31, 2018 20:38
od Honza854
Pratele zeptam se, mozna se to tu probiralo, nevite, proc jsou krabice objektivne tissi? 2107, kterou cerstve mam s motorem 2103 je vylozene ticha proti 2103...

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2018 09:21
od Křečík Barbuška
Protoze jsou hranate :-P . Pokud jde o vnitrni hluk tak mas myslim "semisove" tapecy a sicny. Ty lepe tlumi zvukove vlny nez kozenka.

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2018 20:32
od Nulašestka
No, je to otázka. Třeba šestnáctku mám odhlučněnou nadstandardně (palubní deska zespod včetně dvířek kastlíku, středový panel, střecha, 2x podlaha atd) a je to nanic, protože problém je v motoru. Hodně taky udělá použitý výfuk a detaily, jako je utěsnění díry v podlaze u převodovky/ruční brzdy. Takže u mě je to přesně naopak - patnáctka ve standardu je proti tomu o třetinu tišší. Sedmička má palubku robustnější a víc vsunutou do interiéru = lepší odhlučnění.

Osobně bych hledal příčinu v nastavení motoru (jaké jsou tam svíčky, jak je nastavený předstih) a co je tam za další příslušenství (karburátor, čistič vzduchu - dlouhý plastový násos vs krátké plechové víko atd). Protože OZON je objektivně tišší už z podstaty věci, kdy směs proudí malou klapkou první komory doplňovaná velkým obtokovým kanálem volnoběhu, který to substituuje někde do 3500 otáček. U Weberu na to šlápneš a motor zahučí, protože ti jde všechno hlavní dávkovací soustavou přímo. Pak jsou tu věci jako trvale poháněná vrtule do roku 75 a jiná konstrukce čumáku, kdy sedmička má širší kapotu, tudíž větší plochu pro odhlučnění. A další dílčí prvky modernizace, které ve výsledku snižují hluk celkově a člověk má pocit, že je to motorem - např. plná přední boční okna, kde nezafukuje jako trojúhelníkem...

Důležitá věc na závěr - jde především o celkový stav. Kamarád měl dvě 2101, obě auta z roku 1973, jedno mělo najeto 38 000 km a druhé lehce přes 40 000 km a bylo v tom ticho. Motor, převodovka, kardan, diferenciál - to všechno začne být po 100 000 km slyšet. Neuděláš nic. :)

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: sob zář 01, 2018 21:13
od Georgius
Táta vždycky citoval jakéhosi automechanika, že od jistého kilometrového nájezdu je jediným rozumným řešením objevujících se zvuků hlasité autorádio :-)

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: ned zář 02, 2018 23:10
od uha2324
taky si myslim ze hlucnost vice ovlivni stav vozidla nez model (piseme samozrejme o hranatci a o kulatci). dle me nejvic zalezi v jakem stavu je retez motoru, ten dokaze po jistem case pekne rachtat. a taky petka v prevodovce udela svoje.

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2018 18:13
od Honza854
Ahoj. Nemate nekdo navic jeden az dva mixy lpg (bryle) na karburatorovou radu 2101-2107? Mel bych o ne zajem. Díky.

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: pon zář 10, 2018 13:07
od Honza854
A dále tapecírunky (vcelku jedno jaké, klidně horší na 2103, stejně jako koberec 2103 ve stejném stavu.

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2019 06:04
od Honza854
Ahoj. Z duvodu renovace shanim jak vypadal velky stitek v kapse pod oknemu u Ladovek kolem r. 1978. Mam jej sice, ale je uplne smyty... Nevyfotil byste to nekdo?

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2019 11:32
od valda1971
Myslíš tento ?

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2019 12:30
od Honza854
Jo jo... A víte někdo, co je to na něm za údaje?

Re: Honzova 2103 a 2107

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2019 19:35
od Crocodile
Jedná se o soupis homologací pro Evropu, navíc lze z E2 vyčíst, že zkoušky probíhaly ve Francii. Ta krátká čísla v obdélnících odkazují pravděpodobně na předpis, dlouhé číslo bude číslo protokolu, který schvaluje danou část vozu do provozu v Evropě tím, že prošel zkouškou.


Tady je soupis států
E1 – Germany
E2 – France
E3 – Italy
E4 – Netherlands
E5 – Sweden
E6 – Belgium
E7 – Hungary
E8 – Czech Republic
E9 – Spain
E10 – Yugoslavia
E11 – United Kingdom
E12 – Austria
E13 – Luxembourg
E14 – Switzerland
E16 – Norway
E17 – Finland
E18 – Denmark
E19 – Romania
E20 – Poland
E21 – Portugal
E22 – Russian Federation
E23 – Greece
E24 – Ireland
E25 – Croatia
E26 – Slovenia
E27 – Slovakia
E28 – Belarus
E29 – Estonia
E31 – Bosnia and Herzegovina
E32 – Latvia
E34 – Bulgaria
E37 – Turkey
E40 – Macedonia
E42 – European Community
E43 – Japan
E45 – Australia
E46 – Ukraine
E47 – South Africa