od Honza854 » čtv úno 18, 2016 20:31
Tak po všech možnejch zkoušeních, úpravách apod. to je buď víčko rozdělovače, nebo zapalovací kabely... Zjištěno vsazením víčka s kabely z jednoho staršího žigulíku, který je provozní. Kdybych tam ale doteď neměl tři nová víčka a dvoje nové kabely... Co já se toho nahledal... Namontoval bezkontakt, oddělil jsem napájení rozdělovače relátkem do samostatného obvodu, motor k +12V na cívce připojil přes diodu tak, aby se vysokonapěťový obvod uzavíral mimo usměrňovač alternátoru (kde jsem navíc objevil povolený šroubek)... K tomu mi při zpětném zášlehu žigulík vystřelil filtr vzduchu, tak jsem rovnou provedl rozborku reduktoru LPG (revizní sada membrán a těsnění).... Jinak soustava odvětrávání spalovacího motoru v provedení 1974 je skutečně hrůza, která akorát opravdu abnormálně špiní celé těleso čističe.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107