od JmJ » sob pro 20, 2014 08:42
Hlavne zacni jezdit a pokud mozno jezdi aspon jednu delsi cestu (50 km) mesicne. Zvlast, pokud auto stava venku.
Ono to zacne ukazovat, co tomu chybi. Mezi tim bych si promazal vsemozne lanovody, osetril silikonem tesneni dveri, kapoty, gumove casti podvozku, promazal panty, zamky, mechanismy karburatoru, steracu atd. Pozdeji, pokud se na brzdach vylozene nic neukaze, tak bych brzdy prohledl, zkusil bych predni rozhodit, ocistil vodici tycky, osetril je jemne medenou vazelinou, pistky bych vysunul (ne uplne, aby nevypadly), zkontroloval prachovku, mazl silikonovou vazelinou a trochu bych s nimi zacvicil. Omrkl bych i zadni brzdy, zkonytoloval prachovky a taky pod ne dal trochu silikonove vazeliny.
Docela by stalo za zvazeni vymenu brzdovky jak v brzdach, tak ve spojce.
Zkontroloval bych stav palivovych hadic, zvlast na koncich. Pripadne vymenit a vsadit na hadici obyc palivovy filtr, pokud tam neni.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu