Zdravím, po chvíľkovej odmlke sa dostávam zase na fórum. Čo sa týka toho seřízenia, tak to by bolo vhodné spraviť čím skorej, lebo nemá problem si spapať aj 10-11 na 100, samozrejme nejsom kolenovrt, ktorý čaká že mu auto pojde na 4,5 litra technického benzínu, ale myslím, že toto je trošku nadštandart. Doma by sme vedeli snáď len nastaviť predzápal pootočením rozdelovača, karburátor si nikto tuniť netrúfa, s mojím mechanikom sa nejak neviem skontaktovať, preto sa chcem opýtať, či mi neviete dať tip na človeka ktorý sa k tomu nebude snažiť pripojiť PC a spraviť diagnostiku
.
Kopr píše:Nesmíš být netrpělivý
časem na vše příjdeš neboj
musíš si kupit knihy a hodně číst
Pre začiatok som si stiahol dačo z ulož.to a zháňam Tůmu, len kamarátka v kníhkupectve sa k nemu nejak nevie dopracovať, vychádza to ešte? Potom už mám len návod na použitie a katalóg nahradných dielov na 1600.
Vašátor píše:Co se týká nehomologovaných halogenových žárovek s paticí pro asymetrickou parabolu ... no, povolené nejsou. Nicméně svítí mnohem lépe, než asymetry
. Podle mne je důležité, aby parabola měla stínítko. Některé asymetry stínítko neměly a pak by mohla žárovka oslňovat. Já mám tyto žárovky ve 2101 a auto zatím vždy bez problému prošlo STK (čili i kontrolou světel na regloskopu).
Stínikto mám len na šoferovej strane (PAL), na spolujazdcovi neni (Ruhla), tak asi to nechám tak.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
zachránil nám životy
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku