Re: Paní Colombová
Napsal: sob lis 22, 2014 22:14
S tím volantem je to asi pravda, jenže od dob, co jsem začal jezdit před více než 20 lety s modernějšími vozy západní provenience jsem neustále hledal volant se silnějším věncem stejného průměru (nechtěl jsem posilovat), pak jsem původní volant čímsi omotal a nechal potáhnout, ale nebylo to ono, následoval silnější z 07 a nakonec tento, který je svojí tloušťkou věnce ideální, příjemně měkký do ruky a vypadá podstatně lépe než z 07. Navíc jeho hrubší povrch docela pasuje k palubovce. Nicméně nový originál pro "výstavy" mám založený v regálu.
Dnes jsem opět využil suché silnice a vyrazil alespoň na nákup do sousedního města (byť mě manželka nutila, abych jel s jejím a natankoval).
Po ujetí 3 km nastala první závada na silnici za jeho 36 letou historii, která přerušila cestu. Prostě "to najednou v kopci přestalo jet". Závadu jsem identifikoval ihned - nedostatek benzínu. Tak jsem sáhnul do kufírku, do kterého jsem naštěstí minulý týden vložil i náhradní benzinovou pumpu a vyměnil ji. Po 10 minutách jsem jel dál. Jsem zvědav, jestli opět odešla nová membrána.
Na RAJČE jsem přidal pár nových fotek - aneb póza malého a velkého. Honza
Dnes jsem opět využil suché silnice a vyrazil alespoň na nákup do sousedního města (byť mě manželka nutila, abych jel s jejím a natankoval).
Po ujetí 3 km nastala první závada na silnici za jeho 36 letou historii, která přerušila cestu. Prostě "to najednou v kopci přestalo jet". Závadu jsem identifikoval ihned - nedostatek benzínu. Tak jsem sáhnul do kufírku, do kterého jsem naštěstí minulý týden vložil i náhradní benzinovou pumpu a vyměnil ji. Po 10 minutách jsem jel dál. Jsem zvědav, jestli opět odešla nová membrána.
Na RAJČE jsem přidal pár nových fotek - aneb póza malého a velkého. Honza