V nepohodlném úhlu máš pravdu, třeba PolskiFiat125 měl pedály dál a bylo to lepší. No - pedály nikam neodsuneš a asi nejsi na toto auto dosti kovaný - já se s ním včera vrátil z nádherného výletu do Švýcarska a samozřejmě zpět, celkem ujeto 2213km - pauzy samozřejmě byly. PS: a čemu říkáš chvilka? - Pro mne je tak cca 100-200km
ja mám 194 cm. uznávam, že plyn v prirodzenej polohe ako aj ostatné pedále pre mňa nie je ale nie je to nič tragické. na dlhších cestách to proste nejako nevnímam a idem si svoje dá sa na to zvyknúť. myslím si ale že na tom pôvodnom plynovom pedáli ktorý ide od podlahy ako na Škodovke to je o niečo horšie.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
ja mam v zigulaku dost miesta a to mam tiez cez 190cm, ked sa v nom moze vozit drobek ktory ma hadam 3metre tak potom neviem, skus si posoferovat taku fabiu a uvidis co je malo miesta :_D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
alebo Opel Corsu C. ma po hodine jazdy v tom zázraku bolí celý chrbát
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Mam 160 cm a s plynem nemam problem, jen nedoslapnu, az na doraz. Tedy dosahnu, ale musim zalezt pod volant a pak nevidim na cestu . Nicmene mit pedal plynu rostouci z podlahy tak bych se asi zblaznil .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Výměna gufer a zabroušení ventilů určitě pomohlo, přidal jsem také čištění spalovacího prostoru směsí petroleje a konkoru s výborným výsledkem při měření komprese před a po.