VAZ 2101 - 1981

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od Kopr »

vodis píše:Strejdo, na srazu jsi pracoval spíš na interiéru! :wink:

Ty jeden :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
koprfilmtatra
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od koprfilmtatra »

Nemá někdo zkušenost s úpravou pedálu plynu? Z toho originál provedení bolí už po chvilce jízda noha, která musí být nepřirozeně zalomená.
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7210
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od valda1971 »

V nepohodlném úhlu máš pravdu, třeba PolskiFiat125 měl pedály dál a bylo to lepší. No - pedály nikam neodsuneš a asi nejsi na toto auto dosti kovaný :mrgreen: - já se s ním včera vrátil z nádherného výletu do Švýcarska a samozřejmě zpět, celkem ujeto 2213km - pauzy samozřejmě byly.
PS: a čemu říkáš chvilka? - Pro mne je tak cca 100-200km :lol:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od mayo456 »

ja mám 194 cm. uznávam, že plyn v prirodzenej polohe ako aj ostatné pedále pre mňa nie je ale nie je to nič tragické. na dlhších cestách to proste nejako nevnímam a idem si svoje dá sa na to zvyknúť. myslím si ale že na tom pôvodnom plynovom pedáli ktorý ide od podlahy ako na Škodovke to je o niečo horšie.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9322
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od Vašátor »

Stačí si nohu bokem opřít o tunel, sedadlo posunout o zoubek dozadu a je po problému :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od Marťas »

Nebo sundat boty a za spodní okraj opřít kousek palce :D
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od mayo456 »

správny majiteľ Lady vyrieši každý problém :D :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od ger007 »

ja mam v zigulaku dost miesta a to mam tiez cez 190cm, ked sa v nom moze vozit drobek ktory ma hadam 3metre tak potom neviem, skus si posoferovat taku fabiu a uvidis co je malo miesta :_D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od mayo456 »

alebo Opel Corsu C. ma po hodine jazdy v tom zázraku bolí celý chrbát :D
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mam 160 cm a s plynem nemam problem, jen nedoslapnu, az na doraz. Tedy dosahnu, ale musim zalezt pod volant a pak nevidim na cestu :mrgreen: . Nicmene mit pedal plynu rostouci z podlahy tak bych se asi zblaznil :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
koprfilmtatra
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od koprfilmtatra »

Přílohy
DSC_0029.JPG
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od mayo456 »

pekné retro viedo :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
koprfilmtatra
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od koprfilmtatra »

Kratší video s outdoorovou kamerou :-)
https://www.youtube.com/watch?v=4slzVuVDBDE
Pár fotek:
Obrázek Obrázek Obrázek

A pokud by někdo chtěl podpořit žigulíka v soutěži na auto.cz, tak budu jen rád :-)
http://new.auto.cz/soutez/autogirl/2015/profil/140/stara-a-mlada-laska/
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od Jimmi »

Pomohla trochu ta výměna gufer?
Jinak pěkný.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
koprfilmtatra
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvek od koprfilmtatra »

Výměna gufer a zabroušení ventilů určitě pomohlo, přidal jsem také čištění spalovacího prostoru směsí petroleje a konkoru s výborným výsledkem při měření komprese před a po.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“