Stránka 1 z 19

VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2014 18:21
od koprfilmtatra
Zdravím,
rád bych Vám představil svůj vůz, a to VAZ 2101. Je to rok výroby 1981, najeto 155 000km a je po prvním majiteli. Vše je původní a vůz je ve velmi dobrém stavu.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2014 18:23
od valda1971
Tak vítej a ať ke spokojenosti slouží a dělá jen radost :wink: :D

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2014 18:59
od Kopr
Tak ,pěkný kousek ,dokonce jsem pochopil i přezdívku :mrgreen: z kopřivnice, film ,tatra

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 06:46
od mceza
Jé, správný ročník a správná barva!

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 14:12
od mayo456
pekné auto. viac fotiek nebude?

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 14:28
od Luděk Musil
mceza píše:... správná barva!
Myslíš jako oranžová :?: :lol: :P ... L.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 18:41
od koprfilmtatra
Více fotek bude určitě, hned jak nějaké nafotím.
Při přepisu auta zůstaly naštěstí původní SPZ, což je super. STK absolvována s čistým štítem - bez jediné závady.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2014 21:06
od koprfilmtatra
Narazil jsem na jeden problém, se kterým si nevím rady. Na autě je vyměněná spojka, zrepasované spojkové válečky, všechno je v pořádku, odvzdušněné, spojka jde perfektně. Teda až do chvíle, než zařadím zpátečku. Po zařazení zpátečky se stane to, že spojka najednou zůstane u podlahy, nevrací se a zabírá hned u podlahy. Někdy dokonce i při sešlápnuté spojce začne sama zabírat a motor chcípne. Neví někdo, čím by to mohlo být? Při jízdě jde spojka naprosto v pořádku.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2014 21:30
od Vašátor
Hlavní spojkový válec (pokud se kapalina neztrácí, jakože se zajisté neztrácí).
Řazení zpátečky s tím nebude mít nic společného, jedná se o klasický jev a klasickou vadu hydrauliky spojky, kdy hlavní válec pustí tlak, spojka povolí, začne zabírat, nejde vyřadit ani zařadit a pedál zůstane u podlahy. Repas hlavního spojkového válce pomůže z pravidla tak u 30%, válec může být lehce vyrezlý či oválný.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2014 21:33
od koprfilmtatra
Kapalina se neztrácí. Oba spojkové válečky jsem měl venku, jsou vyčištěné, dal jsem nové těsnění, všechno vypadá v pořádku. Příjde mě divné, že to dělá jen při řazení zpátečky, což by se spojkou nemělo mít nic společného.

EDIT: Takže pomůže asi jen nový hlavní válec...

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2014 21:37
od Vašátor
Omlouvám se, ještě jsem to pak dopsal. Schválně zkus pedál spojky podržet déle u podlahy. Bohužel se tato vada projevuje z pravidla jak kdy a z 50ti zkoumacích pokusů se jako na potvoru nic nestane.
Koupil bych nový spojkový válec a bude po problému. Tak jsem kdysi přetěsňoval a většinou to pomohlo tak na měsíc.

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: pát dub 25, 2014 21:46
od valda1971
Souhlas s Vaškem "Vašátorem" - většinou se mi také repase válců časem vymstila krátkou životností, ač těleso vypadalo OK

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 27, 2014 07:35
od koprfilmtatra
:)

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 27, 2014 08:23
od valda1971
To jsi z toho udělal služebák ? :lol:

Re: VAZ 2101 - 1981

PříspěvekNapsal: ned dub 27, 2014 09:06
od Laďuša
To prostřední slovo jsem musel luštit a spíš hádat. Je to kombinát?