VAZ 2101 - 1981

Moderátor: Moderátoři

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Cory » ned pro 10, 2017 20:39

Ten Ignitech pracuje s povodnym "komutatorom"? Ak ano, nejake riesenie by som mal.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 10, 2017 20:42

Ano, snímač v rozdělovači je původní.... :)
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Cory » ned pro 10, 2017 20:45

Nepytal som sa na snimac, ale elektronicku krabicku z bezkontaktu :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 10, 2017 20:48

Tak tu to nemá..jen původní snímač v rozdělovači, pak už je to připojeno k té jednotce od Ignitechu. :wink:
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Cory » ned pro 10, 2017 20:49

Tak potom nic :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 10, 2017 20:58

Už z té jednotky jsem na rozpacích, že to je moc elektroniky v autě, a co když to přestane fungovat, atd. :D Pro jistotu jsem si hned koupit i kontaktní rozdělovač, který přidám k dílům do kufru..co kdyby náhodou :D.
Jinak o víkendu jsem namontoval drobnou vychytávku do svého vozu. Do výdechů topení jsem přidal topné těleso, které usnadňuje odmlžení čelního skla při prvních minutách jízdy v zimě. Vzhledem k tomu, že to mám do práce kousek a vždycky jsem začal něco vidět až v cíli, jsem zkusil tohle...je to spirála z odporového drátu, původně z Tatry 613, kde slouží právě pro odmlžení čelního skla, dokud ještě nejede bufík.
Obrázek
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » pon pro 11, 2017 22:21

Ježíšek dorazil trošku předčasně a udělal mě velkou radost :) Už se těším, až bude v autě.
Obrázek
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » sob pro 16, 2017 16:43

Další drobný postup na motoru - zjištění objemu spalovacího prostoru hlavy pro výpočet kompresního poměru. Dále úprava sacího potrubí ze Samary a kompletace olejového čerpadla se zvýšeným výkonem.

Obrázek Obrázek Obrázek
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Majo » sob pro 16, 2017 23:40

to cerpadlo nema tu pridanu cast na jednej strane ani privarenu? riadny tuning....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 17, 2017 09:47

Právě, že nemá :( A moc se mi to nelíbí. U vaření mám strach, aby se nezbortila ta vnitřní část. Takže tam udělám alespoň kolíky, aby ty části byly fixovány vůči sobě.
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Vašátor » ned pro 17, 2017 10:11

Zrovna jsem se chtěl zeptat, v čem má být to olejové čerpadlo se zvýšeným výkonem jiné, krom toho odděleného spodku. Zvýšený výkon je kde? Tlačí více oleje v nízkých otáčkách, nebo až při vysokých (což umí i standartní čerpadlo)?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 17, 2017 10:43

Olejové čerpadlo je celé zvýšené o tu podložku a tím má delší ozubení. Tlačí více oleje už od nízkých otáček(1,5x více), čímž dosahuje nejvyššího tlaku už při nižších otáčkách než standartní.
Alespoň taková je teorie, co to bude dělat při provozu uvidíme :).
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Cory » ned pro 17, 2017 10:48

Inak velmi nevidim dovod na vykonnejsie cerpadlo, ked motor nema hydrostely a maze prakticky len kluku, vacku a pomocny hriadel. Mazane plochy su tie iste ako aj pri 1200ke. Otazne je, ci je potrebny maximalny mazaci tlak uz pri volnobehu. U mpi s hydrostelmi je to riesene mensim kolesom nahonu cerpadla.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod Majo » ned pro 17, 2017 12:33

Prave je otazne, ci prepustaci ventil bude vo vysokych otackach stihat pustat do prepadu dostatok oleja aby extremne nestupol tlak. Na modrej Nive som mal dorobeny tlakomer oleja a uz pri otackach okolo 5500 bol tlak cez 6-6.5barov. Prave vdaka malemu koliesku to nestihalo a to sa to cerpadlo iba rychlejsie tocilo, tu to tipujem na este vacsi problem. A co mam podobny motor, tak este ani 7000 pren rozhodne neboli hranicne otacky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: VAZ 2101 - 1981

Příspěvekod koprfilmtatra » ned pro 17, 2017 13:06

Dopřát motoru lepší mazání při nízkých otáčkách určitě není na škodu, samozřejmě se musí vhodně nastavit přepouštěcí ventil. Až bude motor na brzdě, kdy je motor napojen i na tlakoměr oleje uvidíme...sundat vanu a cokoliv upravit je maličkost :).
koprfilmtatra
 
Příspěvky: 190
Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
Bydliště: Novojičínsko

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků