Téměř hotovo
Po docela náročné práci se podařilo dostat karburátor do polohy jako na originálním sání. Když se povedlo vyrobit podložku napoprvé naopak, radostné to moc nebylo
, ale podařilo se vše zachránit.
Těsnění mezi sání/svody a hlavu jsem nechal vyrobit na zakázku u Kaliny s patřičnými rozměry kanálů. Jedinou obavu mám, aby to dobře těsnilo..zejména pak vodní kanálek mezi sacími kanály. Koupil jsem také lepší spony na veškeré hadice na motor, zejména pak na silikonové na vodu.
Po neustálých problémech s benzínovými hadice Made in EU(a to nejen u žigulíku), které se rozpouští, praskají, tvrdnou, atd. se mi podařilo najít palivové hadice pro agresivní paliva, kyseliny, apod., které jsou určeny pro letecký průmysl a vnitřní povrch hadice je z Vitonu. Označení hadice je PETROTEC SAE 30R9, výrobce Continental. Cena 260,-/m vs. 40,-/m klasické je sice o dost vyšší, ale na tomhle je nesmysl šetřit.
Na motoru chybí dořešit ještě pár drobností a během 14 dnů by měl běžet na brzdě
.