Názov témy hovorí jasne - kedže o Prioru bojujem už viac než pol roka a 2105 je dočasne odstavena z dôvodu korozie, tak som si zaobstaral nahradne vozítko. Dlho som odmietal ponuky s hrdosťou, až ma prelomil otec (to som od neho nečakal ) a zakúpil som 21044, r.v. 1998, 88500km, červenej farby. Interier to ma ako cukrík, zvonku trochu pobuchane - vymeneny vodicov blatnik, dokrkvane predne celo a naraznik, chyteny pravy bok o zvodidla...ale v koncenom dosledku nic, co by sa nedalo spravit.
Nasledovala zbežna udrzba v podobe nasponova nia volnej retaze, skontrolovania ventilovej vole, vymene oleja. Spozoroval som volu zadnej polosi, takze nasledovala vymena, prezmenu vsak zánovná polos vydáva šúchajúce zvuky. Diferák hučí, prevodovka sa zdá byť tichá, brzdy boli tupé. Vymenil som zadné valceky, pre istotu aj pakny, ale aj HBV mal najlepsie dni za sebou. Nastastie všetky trubky a odvzdusnovaky sli povolit lahko To som este nezazil u žiadneho žigula. Aj tak to ešte trochu ťahá doprava, ale už len minimálne - asi zrepasujem aj predne prasiatka. Tlmiče už nie su to, čo bývali, zakúpil som nové, originál plynokvapalinové.
V konečnom dôsledku žiadne vážne poruchy ani problémy, skôr takých 1000 malých bolestí Ešte skrotiť visiaci výfuk, vymeniť diferák, čapy a zoštelovať svetlá a bude to vcelku užitočná náhrada za Prioru. Co sa týka korozie, tak origo zdvihakom sa to zdvihnut dá, ale predne blatniky a prahy by si zasluzili vymenu. Za 350edobrá hračka.
http://cory.rajce.idnes.cz/kombik