Stránka 2 z 2

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: úte kvě 07, 2013 15:33
od Míra151
neukládej a jezdi,

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: čtv kvě 16, 2013 13:53
od dandy
ffoxbat píše:Za fotky uskladnění budu velmi rád.


Trochu s omeškaním, ale predsa pár fotečiek:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: čtv kvě 16, 2013 13:57
od dandy
ešte taká malá provokácia ked už tu bola reč o konzolách na hever:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: čtv kvě 16, 2013 14:56
od Teepee
Ještěže dáváš dopředu ty prkýnka. Bez nich jsem to jednou zkusil heverem s pukem a nosník se začal deformovat. Od té doby dávám vpředu jedině pod nápravnici.
Jinak pro všechny zvedače, mezi klasický hever a zvedaný předmět patří buď hokejový puk (kdysi dávno poradil Myšo) a nebo obstojí masivnější silentbloky výfuku (ze Sierry)
Nedávno jsem zvedl v určených místech za prahy Peugeota a puk se začal prořezávat :shock: A hlídejte si odborníky v servisech, u Peugeota mám prahy celé zrasené z pneuservisu, protože patky heveru strčil někam pod práh a bylo vymalováno. :twisted:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: čtv kvě 16, 2013 21:12
od Křečík Barbuška
Zajímavé, já osobně pod hever nic nedávám a nic se nebortí 8) .

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: čtv kvě 16, 2013 21:58
od MartasBrno
Můj pneusrvismen má ty "puky" se zářezy hlubokými akorát na lem konzoly a má jich ta tolik, aby byla vždycky dodržená rovina. Vždycky řekne: Dej si to kam chceš, jenom ty víš, kde se to nepropadne. Já vždycky vrhnu moc zlý a škaredý pohled a nastavím gumy štěrbinou proti lemu. Sedne to akorát, drží to po ploše a není důvod aby se cokoli zařezávalo, prolamovalo, nebo ohýbalo.

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: pát kvě 17, 2013 09:17
od Laďuša
Já ňák vůbec nechápu, kam a proč dávat ty puky... :dontknow:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: pát kvě 17, 2013 09:45
od Cory
Nerieš, aj tak Ladnu na zimu nedvihas :mrgreen:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: sob kvě 18, 2013 12:10
od Vašátor
Valdovi se ukládání na špalky naosvědčilo, já mám zase přesně opačné zkušenosti. Když jsem koupil svoji druhou 2101 Oranžádu, auto mělo najeto sice 168 000km, ale v zimě nejezdilo a stálo v garáži. Pán v zimě vyjel jen občas, když bylo sucho a svítilo sluníčko. Auto ovšem sedělo na zemi jako kdyby byly seříznuté pružiny. Mezi lemem předního blatníku a pneumatikou jsem neprostrčil ani malíček. Auto jsem dal na zimu na špalky a od té doby už je zase v normální výšce. Dávám ho tudíž na špalky každou zimu, výška vozu je standartní, mezi blatníkem a pneumatikou prostrčím ruku :) a navíc první měsíc po sundání ze špalků jde vždy mnohem lehčeji točit volantem. Garáž mám suchou, tudíž zarezání brzdových komponent apod. nehrozí.

Nejlepší je asi Dandyho zvednutí, já praktikuju vepředu jeden široký špalek pod nápravnici a v zadu dva špalky pod "kostky" za zvedákem heveru.

Ty "puky" co myslí Marťas, to jsou gumové puky :mrgreen: na sloupovém zvedáku v auto-pneu servisech, kterými se auto zvedá. Mají uprostřed drážku, kterou se dávají pod práh - spoj prahu a podlahy, anebo právě pod originální držáky heveru u Lady. Pokud je auto zdravé, není problém ho za originální úchyty heveru celé zvednout. Pokud je třebas schnilý vnitřek "A" sloupku a navenek se to zdá jaxtax zdravé, držák to nevydrží.

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: stř kvě 22, 2013 19:25
od ffoxbat
dandy píše:ešte taká malá provokácia ked už tu bola reč o konzolách na hever:


Díky moc za inspirativní fotky. Je vidět, že ten hever neschováváš zbytečně :lol:

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: úte říj 27, 2020 20:25
od Saša
Toto téma je pro některé aktuální , i já budu dávat auto na "špalky" a protože nemohu zajistit že se do místa uložení ani přes důmyslné pasti nedostanou myši které vylezou a vlezou úplně všude a dokážou napáchat značné škody . Podpěry jsem jednoduše opatřil pro malé hlodavce (myš , potkan) nepřekonatelnou zábranou pomocí víka větší plechovky . Po víkendu podrobné foto .

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: pát říj 30, 2020 14:18
od Nulašestka
Silentbloky ramen by se měly finálně dotahovat, když vůz stojí na zemi bez nákladu. Čili při vyvěšení náprav jsou všechny silentbloky trvale v krutu. Proto radši přefouknu gumy, ale auto při odstavení nezvedám. Totéž namáhání prachovek kulových čepů a tyčí řízení. Máte prachovku celou zimu skřípnutou na doraz. Když už, tak jen lehce přizvednout (o centimetr třeba), aby se odlehčilo pružinám.

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: sob říj 31, 2020 17:37
od JmJ
Ja mel kdysi davno auto mesic na spalkach a pak se s tim min 200km nedalo jezdit, neb to byla hrozna koza. A to na vyvesenych napravach ani nebyly kola. Ja bych hlasoval za prozvednuti, ale kola urcite nechat na zemi.

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: sob říj 31, 2020 20:09
od Vašátor
A ja měl Oranžádu sedlou u země až hrůza, načež po zimě na špalkach se zvedla a jezdí se s ní krásně.

Re: Dlouhodobé uložení

PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2020 10:08
od mceza
Ja davam na spalky kazdou zimu uz hezkych par let. Ale letos jsem to dal asi prilis a kola mam ve vzduchu uplne. Uznavam, ze to asi nebude nejlepsi kvuli silentblokum a prachovkam.

Obrázek

Vzadu davam na ty kostky na karoserii, vepredu pod napravnici. Protoze je podpera kovova, koupil jsem takovou ctvercovou gumovou podlozku pod pracku, narezal na 4 kusy a davam to pod to.