Valdovi se ukládání na špalky naosvědčilo, já mám zase přesně opačné zkušenosti. Když jsem koupil svoji druhou 2101 Oranžádu, auto mělo najeto sice 168 000km, ale v zimě nejezdilo a stálo v garáži. Pán v zimě vyjel jen občas, když bylo sucho a svítilo sluníčko. Auto ovšem sedělo na zemi jako kdyby byly seříznuté pružiny. Mezi lemem předního blatníku a pneumatikou jsem neprostrčil ani malíček. Auto jsem dal na zimu na špalky a od té doby už je zase v normální výšce. Dávám ho tudíž na špalky každou zimu, výška vozu je standartní, mezi blatníkem a pneumatikou prostrčím ruku
a navíc první měsíc po sundání ze špalků jde vždy mnohem lehčeji točit volantem. Garáž mám suchou, tudíž zarezání brzdových komponent apod. nehrozí.
Nejlepší je asi Dandyho zvednutí, já praktikuju vepředu jeden široký špalek pod nápravnici a v zadu dva špalky pod "kostky" za zvedákem heveru.
Ty "puky" co myslí Marťas, to jsou gumové puky
na sloupovém zvedáku v auto-pneu servisech, kterými se auto zvedá. Mají uprostřed drážku, kterou se dávají pod práh - spoj prahu a podlahy, anebo právě pod originální držáky heveru u Lady. Pokud je auto zdravé, není problém ho za originální úchyty heveru celé zvednout. Pokud je třebas schnilý vnitřek "A" sloupku a navenek se to zdá jaxtax zdravé, držák to nevydrží.