od Jakub Metelka » pát dub 26, 2013 20:49
Tak dnes jsem se stal majitel dalšího Žigulíku. K autu jsem přišel jako slepý k houslím . Kamaráda mě včera odpoledne napsal ,že v Zastávce u Brna se chtějí zbavit pěkné 2101 z roku 1973 . Bylo mě řečeno ,že příští týden půjde do Barka na likvidaci ,což jsem pochopitelně nemohl dopustit
. Dceři majitele jsem volal a dnes odpoledne jsme se jeli s taťkem podívat. Po prohlídce jsem neváhal a požadovanou částku bez ostychů zaplatil.
Teď něco ke stavu Žigulíku.
Je to originál z roku 1973 v šedé barvě. Jeden majitel ,kterému je 89 let se o auto staral opravdu velmi svědomitě. Dutiny prolité rezistinem ,podběhy a věže zdravé bez náznaku koroze. Podlaha a sekery taktéž. Motor po 6 letech stání naskočil celkem ochotně a má pěkný zvuk nic neklepe a nemlátí. Na autě jsou vyměněné přední blatníky , které jsou dobře spasované a barva trefená dle mého úsudku přesně. Nenašel jsem rozdíl v odstínech. Čelo zůstalo původní. Na autě je fungl nový výfuk a kufr plný věcí, originálního nářadí a dobových doplňků. Interiér v tmavě hnědé barvě ,celoživotně na sedačkách byly potahy.
Auto chci prozatím zakonzervovat v tomto stavu a víc sním zatím nedělat. Musím ho připravit na technickou a uvidíme jak bude vypadat ,když se rozleští.
http://somali.rajce.idnes.cz/Novy_objevPřihlašovací údaje jsou
ladaklub
- Přílohy
-
-
-
Naposledy upravil
Jakub Metelka dne pát dub 26, 2013 22:20, celkově upraveno 1
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)