Stránka 65 z 79

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:45
od mceza
Zdravím z Meziboří, Vašková diagnóza se potrvrdila. Starter ok, kontakty cívky opálené.

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 19:46
od Honza854
He he, to znam... Mam to same s vozikem..

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:34
od Vašátor
Tak Martin právě odjel. Provedli jsme rozebrání cívky starteru, očištění opálených kontaktů, pár fíglů, složili to a ... pak jsem si všiml, že Martinovi u palivové pumpy teče benzín, opravil jsem tudíž ještě uvolněný nátrubek hadice. Zkušební start klapnul na jedničku, tak jsem ještě omrknul jestli na emisích nešahali do palivové směsi, opět nastavil správný volnoběh a bylo :)

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 21:54
od Laďuša
Hmm, taky bych chtěl mít STK. Bohužel mam pouze TK...

STK - stanice technické kontroly
TK - technická kontrola

Chtěl bych, aby se lidi naučili, že udělat STK je prostě blbost.

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 22:03
od valda1971
Laďuša píše:Hmm, taky bych chtěl mít STK. Bohužel mam pouze TK...

STK - stanice technické kontroly
TK - technická kontrola

Chtěl bych, aby se lidi naučili, že udělat STK je prostě blbost.

To je na mne :wink: Také bych to mohl pojmout, že mám za sebou Státní technickou kontrolu :D No, vytáhnul jsem poslední protokol a nemám "STK" ani "TK" - ale "TP" (Technická prohlídka) :D

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 22:05
od Laďuša
To je na víc lidí a skoro bych řek, že na většinu :lol: Ale TP mě taky překvapuje, přiznávam. Prostě zažíme si to takhle: na STK se dělá TP. A fertik.

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 22:06
od Kopr
Když nevíš že ti skončila stk tak jsi v pohodě,vyzkoušeno než mě chytli v praze orgáni ,přel jsem se s nima že ji mám protože jsem si myslel že mám jen špatně štíplou známku tak jsem nakonec vyvázl z dvěma stovkama a naoko prošlou lékárničkou abych nepřišel o body ,tak byli na mě hodní ,po příjezdu domů jsem z velkého zjistil že měli pravdu :mrgreen:

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 22:10
od Hurikán
Vašátor píše:Tak Martin právě odjel. Provedli jsme rozebrání cívky starteru, očištění opálených kontaktů, pár fíglů, složili to a ... pak jsem si všiml, že Martinovi u palivové pumpy teče benzín, opravil jsem tudíž ještě uvolněný nátrubek hadice. Zkušební start klapnul na jedničku, tak jsem ještě omrknul jestli na emisích nešahali do palivové směsi, opět nastavil správný volnoběh a bylo :)


Tak to je dobře, že Martin dojel bez chcípnutí až k Tobě a všechno se nakonec podařilo. :wink:

Taky jsem to tipoval na špatný silový kontakt. Nakonec jsme to na místě nerozebírali. Za prvé nebylo po ruce moc nářadí a zadruhé (a to hlavně) již areál STK zavíral, takže zahajovat tam nějakou akci nemělo velký smysl. Zejména ne potom, co Tě Martin diplomatickým tlakem přesvědčil, že to vlastně ještě dnes chceš opravit sám. :lol: :lol:

Jestli's opravil (zvednul) i volnoběh, tak je to jen dobře. Ten se mě vůbec nelíbil. Nejspíš to rozhasili na emisích. Díky tomu to Martinovi během cesty taky chcíplo. Teda chcíplý a nestartující Žigul v odpolední špičce v zúžení na Žabovřeské v Pisárkách byl pro všechny zcela jistě silný zážitek. :finga: :lol:

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 14, 2016 23:20
od mceza
Laduso a neni to jedno? Dneska jsem mel jine starosti nez rozlisovat mezi TP a STK. Kdyz napisu, ze mam STK, vsichni budou vedet co tim myslim. Kdyz napisu TP, budou si vsichni myslet, ze jsem ztratil technicky prukaz.

Kazdopadne diky vsem dnes zucastnenym za spolupraci. Hurikanovi za rychlou pomoc s roztlacovanim a naslednym prevozem pres Brno. Kdyz jsme to v arealu STK (nebo mam spis psat, ze to bylo v arealu kde se provadi mereni emisi a technicke prohlidky vozidel? Tj. METPV?) auto uspesne ozivili takzvanou metodou roztlacenim, chtel jsem mu podekovat a poslat svou cestou. No, jeste ze se nenechal... Jinak by muj zdechly zigul stal uprostred triproudovky, ktera se presne v tom miste sbihala do jednoho pruhu, jeste ted...

Pak neodolal dalsi lakave moznosti roztlaceni, kdyz me z vlastni iniciativy doprovodil na benzinku, abych si pred cestou na Vysocinu doplnil pohonne hmoty. Tentokrat jsme alespon uz roztlacovali naposled a planovane.

No a dalsi cast pribehu patri Vaskovi a jeho klasickemu umu. Jen teda chudak - kamarad nekamarad, me by asi je..., kdyby se mi takhle nekdo vnutil :D Diky moc! Co s tim bylo netreba vypisovat, najdete to vyse. Cestou zpet jsem se konecne krasne projel a je vse fajn.

Jen teda ani na zpatecni ceste, tedy spise na konci nebyla nuda. Dojel jsem pred barak, zastavil, vypnul svetla, vypnul radio, chcipnul motor, vyndal klicek a otevrel dvere. Jenze lampicka na sloupku nesvitila. Tak jsem ji zkusil zapnout - nic. Spolujezdce? Taky nic. Tak svetla? Nic. Ok, nastartovat - nic.
Hmm, otevrel jsem kapotu, kontakty na baterce dotazene, kabely ok a zkusil jsem zahybat s klickou odpojovace a ejhle - odpojeno. Po otoceni do spravne polohy je vse opet ok.
Jak se tomu stalo je vsak zahadou - auto naprosto v poradku zajelo az na misto a az po vypnuti motoru se rozbilo. To, ze se tomu stalo tak po ceste a nejakym pro me zahadnym zpusobem to nejenom neodpojilo motor, ale ani zadny spotrebic neverim.
Ze ma vymena klinku vliv na skrinku zapalovani jsem jiz pred par lety potvrdil, ale ze vypnuti zapalovani ma vliv na odpojovac, to je pro mne novinka...

A dost psani a do postele! Dobrou.


Hurikan, pred stanici technicke kontroly (rozumej STK) resi vzniklou situaci nastrojem predepsanym od vyrobce.
(Za povsimnuti stoji jiste i firemni tricko "Albert". Ani nechci vedet, kterou pokladni po konci sichty kde prepadl a svleknul...
Obrázek

Prozatim doprovodne, za par minut odtahove vozidlo. O par krizovatek dale mne Hurikan rozsekal tim, ze zacal v aute nahanet mouchu policejni placackou (ehm pardon, spravne je to "Zastavovaci terc pro policisty a bezpecnostni slozky")
Obrázek

No a sovetsky vergl po prijezdu na dilnu...
Obrázek

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 05:08
od Luděk Musil
mceza píše:... . Za povsimnuti stoji jiste i firemni tricko "Albert". Ani nechci vedet, kterou pokladni po konci sichty kde prepadl a svleknul... .
Třeba nepřepadnul a triko shodila sama :idea: :lol: :P . L.

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 05:17
od Liftback
nech to jazdí, pre posadnuté auto náhodnými poruchami treba dobrého kňaza s náradím :D hlavne to kladivo

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2016 20:46
od Majo
taky odpojovac je dobra vec, hlavne ked to za jazdy odpoji baterku a nielen ze ju nedobija, ale cakas co vsetko to odnesie, kedze prud generovany alternatorom vlastne nema kam tiect.... preto odpojovac do mojich aut nesmie ani ked je to u lpg povinne...

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: čtv zář 22, 2016 05:29
od Luděk Musil
Majo píše:... odpojovac ... u lpg povinne...
Sorry za OT :oops: . to je povinne iba u Vas, alebo vsade?
Já to v kombíku nemám a u předchozích aut taky ne :scratch: , jeden kus (bez kličky) se mi válí ve vratech od stodoly, původně na kombíku, ale šel ven jako první. Na STK-ME po něm netoužili. L.

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: čtv zář 22, 2016 18:41
od Jan Vaníček
V CZ to určitě povinné není, měl jsem x LPG aut a nikdy to nikdo nemontoval a na TK nepožadoval. Honza

Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101

PříspěvekNapsal: čtv zář 22, 2016 19:19
od valda1971
Pokud by měl mít odpojovač smysl (bezpečnost) musel by být jako u závoďáků v kabině. V motoru je dobrý tak při odstávce auta.