Na STK je hlavně zajímá, zda všechna kola brzdí přibližně stejně. To se dá jednoduše odzkoušet. Člověk se rozjede, pustí volant a prudce zabrzdí. Pokud se auto stočí ke straně, je problém. Žigul při dnešním testu obstál, držel krásnou přímku. Jen jezdí dost líně, předpokládám, že na vině je ten (minimálně) šest let starý benzín v nádrži. Když to dobře pude, tak bude velmi brzo spálen
V úterý nás čeká STK, ve středu odhlásit, ve čtvrtek přihlásit a hotovo. Teď jen doufat, že auto a úřady budou fungovat, jak je potřeba... Držte palce.
Málem bych zapomněl se podělit o dnešní pracovní postup. Dopoledne jsme zkoušeli rozstřiky. Levé zadní dveře byly první pokus. Ten nedopadl úplně nejlépe, takže zbrousit a znovu. Zbytek je ve stavu "dobrý - výborný". Rozhodně to nebije do očí. Ale celolak to není... Potom jsem se hrabal v elektroinstalaci, vyměnil (funkční) zásuvku na vozík za luxusní hliníkovou z Jugoslávie, vyměnil prasklou žárovku a zjistil funkci dalšího gombíku na přístrojovce (mlhovka). Už zbývají nepoznané jen 3
...
Když už byly venku světla, tak se vyleštily rámečky. Když už se leštily chromy, tak i poklice, lišty a další věci. Už to vypadá zase jako "zahraniční vůz" (jak říkával děda) a ne jako "cigánský vergl" (jak říká kámoš, kterému to stálo na zahradě).
Fotky mám, ale neukážu kvůli technickým potížím s propojením mobilu a počítače