od Křečík Barbuška » úte zář 04, 2012 20:11
Jen malý poznatek, občas se po kolébce stává, že začne sáknout gufero poloosy na straně kde to leželo tak na to občas mrkni. Prověř i funčnost odvzdušňovacího šroubu na vrcholu mostové trouby zadní nápravy, bývá občas zablokován bordelem a pak to tlačí olej přes gufera na poloosách. Zatím bych se spíše omezil na kontrolu hladiny maziva, nicméně pokud budeš měnit tak do převodovky dej olej specifikace API GL-4 a do rozvodovky API GL-5 (v názvu občas mívá i písmenko H). Sice píšeš, že jezdit budeš v podstatě jen v létě a jen výlety, ale volil bych oleje celoročního 80W-90. Některé oleje např. od Valvoline mívají ve víčku integrován i takový plnící "brk", ale i větší stříkačka postačí. Olej je dobré měnit po jízdě když je ohřátý a případný bordel v něm je rozptýlen.
Naposledy upravil
Křečík Barbuška dne úte zář 04, 2012 20:13, celkově upraveno 1
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107