Dnes šel Vasil na kolébce ještě jednou nabok. Tentokrát jsme na to nebyli tři, ale dva. Ne, že by byl žigul nějakej lehkej, ale pár nadávek, trocha potu a šel nahoru i dolů bez problémů.
Dali jsme dohromady vejfuk. Střední díl se měnil za nový, zbytek byl v dobrém stavu. Akorát se to natřelo stříbřenkou.
Pak se dala nová zadní hadička od brzd.
Potom jsme žigula vrátili z kolébky zpět na kola. Odvzdušnili a zkontrolovali brzdy, připojili baterku a jelo se na menší testovací jízdu. Auto jezdí parádně. Jsem sice zvyklej na mnohem silnější, plné posilovačů, elektroniky a s předním nebo 4x4 náhonem, ale i tak je to paráda.
Jen se nám během oběda vybila baterka. Po proměření a kontrole, zda jsme něco nenechali zapnuté jsme zjistili, že na vině jsou nejspíš světýlka na osvětlení interiéru. Dle mého pozorování má vypínač asi jen dvě polohy - zapnuto a zapnuto při otevřených dveřích. A obě polohy jsou ve chvíli, kdy jsou dveře na druhé straně zahrady problém...
Dnes večer musím naštudovat, na co všechno jsou vlastně ty gombíky na přístrojovce. Je jich tam nějak moc
Taky dneska šly dveře do základu, během týdne se snad povedou zbrousit, pak zase základ a pak do barvy. Poslední věc, která chybí do STK.