Vcera jsme s Vaskem (ja dostal funkci vrchniho podavace) vymenili cepy na levem kole. Ty prave sly uz v pondeli. A proc? Po renovaci motoru to Vasek vzal na projizdku a zdesene mi volal, ze mam uplne v haji cepy a ze mi muze upadnout kolo. Ze jestli jsem ty zvuky neslysel... Po projizdce jsem zjistil, ze slysel uz tak pred rokem a pul. Jenze pred rokem bylo auto na technicke a problem s nimi nebyl (pritom byly jisto jiste uz v haji).
Asi mi reknete, ze jsem divny, ale zatimco spousta lidi se snazi STK vsemozne odrbat, podplatit nebo obejit, ja ji beru jako zaruku toho, ze auto je pro mne bezpecne a mohu s nim jezdit. Jeste jsem toho typka upozornoval, ze se mi cepy nelibi a jestli se na ne muze predtim "mimo zaznam" podivat. No, zkontroloval, prohlasil ze pohoda, tak jsem jezdil dalsi rok... A pak STK verte, ze...
Kazdopadne od renovace sve auto moc nepoznavam. "Ritual" startovani, ktery jsem se roky ucil, aby auto chytlo vzdy a za kazde situace je ten tam. Ted to proste chyta... Nuda. Po oprave cepu mam dojem, ze se zataci lepe jak u meho BMW s posilovacem. Netusil bych, ze to bude tak obrovsky rozdil. Volant nema zadne vule a auto jde nadherne za plynem. Proste hrozna nuda. Polovina divnych zvuku ustala a uz zbyva jen hluk od prevodovky, protoze prachovka na radici pace je u meho auta prokleta a proste nedrzi
Az se mi ji podari nasadit, aby tam vydrzela alespon dve zarazeni 4, budu nadsen...
Jinak se musim podivit nad kvalitou cepu Fenox - horni tam byly tri roky. Najeto cca 5000 km a cepy (zejmena pravy) jsou pryc. Oproti tomu vespod byly nejake hodne stare a sice v nejlepsi kondici nebyly, ale oproti slavnemu Fenoxu nebe a dudy... Ted jsou nahore i dole na obou stranach TRW, tak uvidime.
Fenox, 5000 km, 3 roky...