LADA 21053

Moderátor: Moderátoři

Re: LADA 21053

Příspěvekod radek mb » stř čer 13, 2012 10:58

Ta pětka tomu motoru ulevuje, to je bez debaty. Ale i tak mi přijde vcelku krátká. Takový opak převodovek v desítkách.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: LADA 21053

Příspěvekod JardaH » stř čer 13, 2012 11:09

Já jsem za ní rád. přijde mi, že nyní ve 110Km/h je to samý jako se 4q v 90km/h, takže určitě velký rozdíl. Občas jedu na Moravu po dálnici a s tím 4q to nebylo příjemný.
JardaH
 
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 09, 2011 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: LADA 21053

Příspěvekod Laďuša » stř čer 12, 2013 09:00

Ha, mam tě!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: LADA 21053

Příspěvekod JardaH » čtv čer 13, 2013 10:32

To je dobře, to jsem ani nečekal, že si budeš pamatovat můj nick....:-)
JardaH
 
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 09, 2011 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: LADA 21053

Příspěvekod Laďuša » čtv čer 13, 2013 13:31

Já jsem byl v poho, to spíš jestli Jarda :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: LADA 21053

Příspěvekod JardaH » čtv srp 13, 2015 19:39

Koukám, že od posledního příspěvku už uplynul nějaký ten pátek, tak ať mi téma neumře, písnu nějaké aktuální info k autu.
Auto jezdí, troubí, svítí,… :D Aktuálně najeto cca 98.500km. Na autě samozřejmě probíhá pravidelný předepsaný (10.000km) servis – kompletní seřízení, výměna oleje apod. Dále byly například vyměněny všechny tlumiče (Kayaba Excel G), dva horní čepy, zadní prasátka, vodní pumpa, gufera na ventilech (vše před cca 30.000km). Jinak až na běžnou údržbu jsem nic nedělal…
Každý rok beru auťák na menší zahraniční projížďku, třeba vloni jsem zajel do Německa na Berchtesgaden a vyšlápl si na Orlí hnízdo. Samozřejmě jsem auto otestoval i výjezdem na Grossglockner po notoricky známé Hochalpenstrasse.
Letos jsem dostal nabídku na týden do Estonska, ubytování a zázemí bylo zdarma, pouze se tam na vlastní náklady dostat. Takže po chvíli přemýšlení padla volba na žigulíka :D a my tedy 25.7. v 01:00hod vyrazili z Plzně. Vzhledem k tomu, že jsem před tím spal asi jen 2 hodinky, tak jsem dál než na Litevsko - lotyšské hranice nedojel a asi ve 22:00hod jsme to zakempili v lese.
Druhý den ráno jsme si prošli a projeli Rigu (musím říct, že centrum je fakt pěkný) a vyrazili směr Tallinn, respektive ubytovaní jsme byli ve městě Keila (cca 20km od Tallinnu). Na projetí Estonska jsme měli jen 5 dní, takže jsme nezaháleli a hned další den vyrazili na prohlídku Tallinnu, centrum města opět krásný, ale bohužel poměrně malý, takže jsme od památek ustoupili a šli raději do námořního muzea, kde největší atrakcí je uprostřed hangáru druhoválečná ponorka, musím říct, že stát pod ponorkou je fakt zážitek. Hned vedle muzea je opuštěné sovětské vězení, kupodivu bylo za 2 éčka přístupný, takže jsme neodolali a navštívili takový sovětský Alcatraz. Musím říct, že ačkoliv vězení je po nájezdech různých squaterů zničené a vykradené, tak si svojí vězeňskou „atmosféru“ zachovalo.
Druhý den v Estonsku jsme si naplánovali pořádný výlet (cca 500km) s tím, že dojedeme do města Narva na ruských hranicích. Cestou jsme to samozřejmě chtěli vzít přes nejnavštěvovanější město Čechy a Slováky, tedy Kundu :) Bohužel tenhle výlet se tak úplně nepovedl, kousek za Tallinnem, kde jsme najížděli na místní dálnici, se mi zrak nevěřícně zastavil nad voltmetrem, který ukazoval regulérních 12V. Stále jsem věřil, že se to nějak vzpamatuje, bohužel realita byla jiná a já po nějaké chvilce raději zastavil. Auto ještě v pohodě jelo, ale se startérem už baterka neotočila. Takže jsme obešli auto a usoudili, že altík je v háji. To nás ale na dlouho nezastavilo, vyházel jsem celý kufr s tím, že náhradní altík bych měl mít no a taky že jo. Takže následně jsme místním Estoncům předvedli, jak se u dálnice přehazuje altík a cca za hodinku valili směr Kunda. Kundu jsme projeli, (musím říct, že je to pěkná díra) a šli hledat kundí deník. Samozřejmě jsme ho našli a zapsali se. Dle deníku ty návštěvy jsou dost frekventovaný, teď v sezóně i tři posádky za den. Jinak město Narva, kam jsme nakonec opravdu dojeli, mě poměrně zklamalo. Kromě opravdu monumentálnío hradu, který je z jedné strany estonský a z druhé ruský tam skoro nic nebylo. O to víc mě překvapilo město Sillamae, které jsme projeli při zpáteční cestě. Bylo to vojenské město postavené na „zelené louce“, údajně se tam montovali hlavice na rakety nebo něco podobného. Zajímavé bylo, že když se město procházelo z jedné strany na druhou, tak působilo jako stroj času. Začne se procházet období 50.let (mimochodem dost pěkná architektura) až po dobu, kdy se stavěli klasické bytovky (konec 80.let). Jinak město bylo velmi uklizené, všude posekaná tráva apod., co jsem vypozoroval, tak tam asi převážně žijí Rusové.
Třetí den jsme dali trochu oddechový a navštívili kolem městečka Tapurla bývalý sovětský přístav, kde probíhala demagnetizace sovětských válečných lodí a především ponorek. Celkově velmi zajímavé prostředí, bohužel opět celé vykradené.
Čtvrtý den jsme dali trochu turistiky a naplánovali projít oblast bývalého výcvikového střediska, kde se prý především testovali nové zbraně apod. Všude, kudy jdete, se nachází šrapnely a zbytky raket, v celé oblasti neroste nic jiného než vřes. Ale jinak od příštího měsíce tam nebude růst ani ten vřes, pro změnu tam budou teď válčit Američani.
No a poslední den jsme navštívili pouze město Paldisky, které je zajímavé tím, že má přístav, ve kterém kotvily sovětské ponorky.
Jinak zpátky jsme vyrazili opět v sobotu a to asi v 03:00hod, tentokrát jsme spali více než 4 hodiny, tak jsme to dali na zátah do Plzně. Kromě 180km, jsem to odřídil celý sám. Jeli jsme cca 25 hodin a z auta jsem vylezl po čtyřech. No a celkový nájezd byl cca 4.800km a průměrná spotřeba 6,8l/100km.
Když bude zájem, dám nějaké foto, zatím je ve foťáku…
JardaH
 
Příspěvky: 48
Registrován: stř bře 09, 2011 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: LADA 21053

Příspěvekod valda1971 » čtv srp 13, 2015 19:48

Pěkný výlet :oops: Fotky určitě dej
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7205
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: LADA 21053

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát srp 14, 2015 09:46

Jiste, ze by byl zajem i foto.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků