Stránka 6 z 8

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2014 21:13
od Roman 2105
Delfín dostal fungl nový alternátor a ještě startér. Holt další příprava na zimu :mrgreen:

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: ned srp 10, 2014 17:09
od Roman 2105
Dnešní náhodné setkání u Tesca. Hned jsem musel fotit a hodit řeč s majitelem.

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2014 19:55
od Křečík Barbuška
Jeee, ten rudy znak je zajimaci. Predpokladam, ze slo o lidovou tvorivost. Na sedme jsem jej mel v dobe koupe take rudy, ale loupal se. Abych nepopudil napatlal jsem jej kralovskou modri (ruda unicolka byla zaschla :-) ).
Koukam, ze to ma i rudy interier po strycku Leonidovi, skoro dvojce moji sedmy. Chybi ji jen stresni okno a trocha koroze :-) .

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2014 21:24
od Jaykee
Možná se mi podaří přispět k vyřešení toho stroboskopu. U modráka jsem měl ten samý problém, ale vskutku dost viditelný. Už z velké dálky to bylo zcela jasně patrné na cedulích, když nepočítám přístrojovku.
Nejdříve jsem zkusil vyměnit dobíjecí relé, které mám v záloze, ovšem obě jsou nový typ. Nic.
Zkusil jsem i spojit kontakty, dle rady kamaráda, že prý se má u nových altíků relé obejít, že už si to reguluje právě altík a dohromady se nedohodnou. Multimetr mi po cca 2 vteřinách ukázal skorem 17V. Opět nic.
A tak jsem i přes mou nedůvěru zkusil ještě jednu věc, kterou jsem kdysi tady na fóru vyčetl, že by mohl být problém v pojistkách. Předpokládám stáří, špína, plasťáky pojistky a vše dohromady dá asi velký přechodový odpor. Vzal jsem něco jako kontaktol od CMS, prostříkal pojistkovku a asi už polovičního plasťáka vyměnil za pečlivě uchovávanou keramiku.
Po nastartování vše v naprostém pořádku, vůbec, ale vůbec neblikám a nedělám 01 ostudu... :wink:

Jen nevím, jestli 07 už nemá nože pojistky...

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: sob srp 16, 2014 22:14
od Křečík Barbuška
Ma tam na 99% klasicke pojistky. konkretne jde o pojistku c.9. Je treba vycistit a nakonzervovat kontakty na i vne integrovaneho regulatoru a pomerit a konzervaci eliminovat ubytky v obvodu buzeni altiku, tedy vyse zminena pojistka a vodice. Srouby altiku, jak horni i dolni jsou rozumne stazeny?

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: ned srp 17, 2014 15:35
od Roman 2105
Nechci to zakřiknout ale s novým alternátorem mám už 14 dní klid a nic nebliká. Pojistku jsem měl již předtím vyndanou a zkoušel natáhnout odjinud i buzení. Altík už drží o týden déle než ten opravovaný, tak jsem zvědav co ukáže čas.
Červený znak je samozřejmě lidová tvořivost a nad červeným interiérem vždy slintám. Motor 1,7 by také nebyl k zahození :rolleyes:
Pojistky mám klasické

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: úte srp 19, 2014 09:11
od Roman 2105
Mám takový dotaz ke kontrolce brzdové kapaliny u 2107. Má se rozsvicet i při zatažení ruční brzdy? Jednou se mi rozsvítí a podruhé ne. Na hladinu brzdové kapaliny reaguje v pohodě a kontrolka která je přímo na zatažení ruční brzdy funguje také normálně :?: .

pár fotek z Veterán show Huť http://ajulinkadc.rajce.idnes.cz/Veteran_show_Hut_2014/

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: úte srp 19, 2014 09:42
od Luděk Musil
Mám za to, že v sedmičce by měla kontrolka na palubním štítu blikat při zatažení ruční brzdy.
Při nedostatku brzdové kapaliny by se měly (aspoň si myslím, že u mé 21073i to tak bylo) rozsvítit obě kontrolky (palubní štít i středový panel).
Ale už si to nepamatuju zcela přesně. L.

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2015 18:07
od Roman 2105
Tento týden jsem měl dovolenou a pustil se do budovatelské činnosti u kamaráda na statku. Motor 1,7 naimplantován ve voze. Ještě chci vyměnit trysky v karburátoru a nějak motor doladit. Vadí mi cukání v nižších otáčkách. Dělal mi to i motor 1,5.

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2015 18:15
od valda1971
:shock: to je překvápko :shock:

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2015 19:29
od Roman 2105
Trysky vyměněny, namontovány nové svíčky a kabely Tesla Blatná. Auto už necuká a jízda je úplně jiná.

ještě foto z nedělní akce http://ajulinkadc.rajce.idnes.cz/O_poha ... Dubi_2015/

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: pon zář 28, 2015 10:12
od Roman 2105
Včera jsem si s kamarádem udělal krásný výlet kolem komína :mrgreen: na kompletní seřízení motoru k Markovi do Třebíče. Motor šlape úžasně.
Marku ještě jednou díky a tvé práce si moc vážím.
Dnes jsem bohužel zjistil, že mi asi po 2 letech začal znovu téct hlavní spojkový válec :evil: . Asi včerejší nápor :D . Ještě mám upadlý plastík , který drží tyčku plynu v motorovém prostoru a pedál se mi kvedlá jak chce :? . Tím je objevena závada brnění z auta při určitých otáčkách.

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2015 16:46
od Roman 2105
Dnes jsem zjistil, že se mi samovolně povoluje na karburátoru šroub množství směsi a tím pádem se zvyšují otáčky volnoběhu. Dá se to zajistit nějakým lepidlem nebo stačí originál červené plomby na šrouby karburátoru a bude to v pohodě?

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2015 17:20
od JmJ
Roman 2105 píše:Dnes jsem zjistil, že se mi samovolně povoluje na karburátoru šroub množství směsi a tím pádem se zvyšují otáčky volnoběhu. Dá se to zajistit nějakým lepidlem nebo stačí originál červené plomby na šrouby karburátoru a bude to v pohodě?


jednak teflonova paska na soroub, kdyz se povoluje, asi bude i prisavat a druhak medvedi hovno.

Re: Lada 2107 Romana 2105

PříspěvekNapsal: pát říj 16, 2015 19:29
od Křečík Barbuška
Tu plombu ci omezovaci krouzek nebo jak se to zove jsem v zivote nevidel, ale verim, ze existuje :-) ? Zatim se vzdy osvedcila trocha tmelu vylovena z mista spoje blatniku a torpeda :-) .