Vašátor píše:Už ani nevím, že jsme se o tom bavili
Však Vám dílnou projde mrak aut a umím si představit, že dotazů na odhad ceny je ještě víc. Obzvlášť v dnešní době, kdy je prý karosářů nedostatek.
Dneska jsem se konečně dostal zase k práci na autě. Sice se toho nepovedlo tolik, co minule, ale aspoň něco. I tak to hned zlepší náladu.
V poslední fotka ukazuje stav před, odvrtání a sundání " T " propojky sloupku s hranou podlahy/vnitřního prahu vyfocené nemám, ale byla to celkem sranda
asi jsem si oblíbil novou sadu nástrojů - vrtačka, sekáč, kladivo. Vytvarování náhradního plechu bylo rychlé a až na prolis bezproblémové. Jinak, na téhle fotce je vidět mé řešení prolisu u nosníku pod sedačku. Původně je to "jen" prolis v oblině podlahy. Protože jsem nechtěl riskovat pokažení plynulé obliny, přivařil jsem tam prolis jako samostatný element.
Na druhé straně to asi radši zkusím vyklepat rovnou.
- navařeno
A před večerkou ještě stihnout zatřít barvou...
- zatřeno
Špatné je, že teď už mi z podlahy na téhle straně chybí jen ten zadní roh, který mě vyděsil u zeleného...
No nic, dodělám ještě drobnosti u sloupku (navaření placky s maticí na pás, navaření " T " spojky) a asi půjdu dořešit sekerku a plechy kolem sloupku pod blatníkem.
Bohužel se těm zadním rohům nemůžu vyhýbat donekonečna. Na béžové je tam koroze ještě docela v zárodku, ale na zelené je to peklo. Jednu (levou) stranu jsem dával výše. Ta pravá je horší...
- pravý zadní roh podlahy (pod nosníkem zadní lavice)