Já padnu, tady se řeší kokotiny
Já mám na autě mlhovku neorigo asi tak, jak ju mají neorigo všichni ti, komu ji tam namontoval montážník v čssr nebo dokonce v AvtoVAZu v rusku
A je to furt ta stejná. A to jestli je to Ruhla mne absolutně nebere, protože v socialistiským hospodářství víc originál ruská mlhovka než Ruhla neexistuje ( a je jedno jestli je z německa, protože jinde ji RVHP nevyrábělo
) To samé paraboly vepředu. Proboha, hlavně se nesnažte někdo dělat z originálu 21061 s relátkama na všechno a H4 z výroby, nebo později po opravě (dobové podotýkám)
ještě větší originál tím, že do ní dáte paraboly asymetrické, které houby svítí a nepatří tam, protože je tam ve fabrice nedávali
Mít auto originál neznamená udělat z něj sračku za každou cenu, ale respektovat vývoj moderní doby tak, jak ho respektoval výrobce. Včetně modernějších dílů z dovozu ze zemí RVHP tak, jak dávné zřízení v agónii zvládalo zásobovat.
A ještě jednou k té zadní mlhovce. Ano, mít tam wesemku z roku 2005 může být mírně potupné, ale já ji tam mám a vzhled to neruší. Pozor ale, košér je i ta FER - Ruhla, z osmdesátých let, stejně jako PALka co se dávala na škodovky z doby, kdy si mlhovku nechal na přání namontovat třeba zákazník když si kupoval nové auto. To je snad taky originál. Každopádně na tyto auta patří vše co bylo tehdy na pultě. Přednost mají díly z fabriky pokud byly osazovány nebo díly osazované mototechnou.
Kdyste někdo chtěli vyhodit neoriginální Ruhlu, beru ji všemi deseti a dám si ji na auto jako originál největší