Stránka 119 z 120

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 17:52
od Cory
To cidlo ti mohol kludne rozlamat aj ten prasknuty remen. Ale to by si si pri montazi vsimol.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 17:58
od ger007
popravde nijako dokladne som ho neskumal, ale to cidlo je od remena chranene plastovou krytkou, mno auto uvidim zase v piatok a na to cidlo sa podrobne mrknem

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 19:44
od Majo
to sa mi moc nezda, nesedeli by udaje z cidla kluky a tym padom by ho rj nebrala do uvahy a vyhodila check....
ale tak, na potvrdenie by ho stacilo odpojit na konektore, netreba ho menit aby sme ho vylucili...

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: ned říj 15, 2017 18:43
od Cory
Auto uz jazdi ako pila.
V prvom rade sme merali tlaky: 15-15,5-15 14,5. Skusali vselico mozne, stale to naskocilo na 2 valce, potom RJ vyhodila chybu zapalovania na 1. a 4. valci. Tak sme sli po druhy zapalovaci blok. Prva teoria bola tá, ze nova sviecka je v skrate a vdaka nej Ger odpalil zapalovaci modul. Vyhodnotili sme to aj z toho, ze 4. sviecka bola uplne cista, ako keby ani jeden cyklus nezapalila. Vymenili sme zapalovaci modul a situacia ta ista. Este sme skusali odpajat vsetky mozne cidla, samozrejme, skontrolovali sme aj casovanie, aj to, ci je zosynchronizovane cidlo kluky s cidlom vacky. Rozhodli sme sa teda, ze hlava pojde dole. A potvrdilo sa to, co som v podstate tvrdil uz na zaciatku. Nasvedcovalo tomu aj to, ze to strielalo do sania.
Spalovacie komory na prvych 3 valcoch boli cierne. Na 4. valci uplne cista. S Drobkom sme vo zveraku postlacali hydrostely tak, ze sme z nich vytlacili vsetok olej, aby piestik chodil volne a pružil na pružinke. Zalozili sme hydrostely a vacky a zistili, ze jeden hydrostel, konkretne na sacom ventile na 4. valci nema ziadnu volu. To znamena, ze ventil podfukovalo, aj ked namerana kompresia tomu nenasvedcovala. Hydrostel uz stlacit vaic nesiel, tak sme problem vyriesili skratenim ventilu. Este sa mi nezdal prvy vyfukovy ventil, hydrostel mal velmi malu volu. Tiez sme ho skratili. Inak rozdiel v dlzke medzi ventilmi bol skoro 1mm. Tomu vravim presnost vyroby. A este sa k tomu priratali zafrezovane sedla... Dnes sme to zalozili, nastartovali a auto ide fakt neskutocne. Inak tlaky na teplom motore su: 14,5-14,5-14,5-14,5.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 07:08
od ger007
Rad by som este raz podakoval corymu za pomoc pri starostlivosti sa o prototyp. Fakt som si jazdu s autom konecne po dlhej dobe uzil. Uz treba doriesit len drobnosti, vnutri a umyt a nalestit a bude zase robit radost. Inac na to ze to pol roka stalo tomu nebolo nic. Stacilo dofukat koleso a tradaaa. A jazdi to krasne.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 08:31
od JmJ
Dovolim si prihodit par spionaznich fotek. Snad se opravari nebudou zlobit (kdyztak samozrejme smazu).

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 11:45
od ger007
Nezlobime sa, ty si tam nebol ale fotky si dostal, hmhmhm zaujmave :-D

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 19:15
od Nulašestka
Zajímavé. Takže 4. válec opravdu nezapaloval? A důvod?

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 21:43
od Cory
Podfukoval 8. saci ventil - aj ked bol hydrostel zatlaceny na minimum, stale bol ventil pootvoreny, pretoze sa hydrostel opieral o vacku.Bola to kombinacia zafrezovaneho sedla a dlhsieho ventilu, pretoze 7. saci ventil bol zafrezovany o kusok nizsie a volu mal dostatocnu.
K tomu podfukovalo aj par vyfukovych ventilov, ale to bolo len slabym stlacenim hydrostelov.

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: sob říj 21, 2017 08:19
od Jan Vaníček
Potvrzuji, že Vazidlo jezdí, ve čtvrtek jsem ho potkal v akci na silnici v Brně ( včetně vysmátého majitele :) ), což by zas nebylo tak neobvyklé, kdybych nebyl z Krkonoš, že ... . :):):) Honza

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2018 04:49
od ger007
Tak auto ma vymenenu prevodovku a spojkove lozisko ktoreho ovalita bola neuveritelna a mam novu emisnu, dokonca som ho povysaval a umyl :-D

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon pro 24, 2018 12:04
od ger007
Hmm auto stalo od jedovnic na parkovisku. Z prevodovky vyskakuje 2ka a 5ka. Vcera som mu dal novu baterku, a plnu nadrz benzinu a zase nastupuje aktivnu sluzbu. Vo vyhlade budu v lednu nove brzdy a novy 5q R1 od majstra remesla mr. Coryho

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon pro 24, 2018 13:52
od Cory
84mm kluka sa u mna uz tiez ohrieva :P

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: pon pro 24, 2018 14:22
od ger007
Ano ano tesim sa na novu kluku, ale auto musi najskor splnit stavebne povinnosti. Nebudem zabiehat novy motor s vozikom plany na motor 1.9 uz sa blizia

Re: Maťkova 21044 - Uršula (krabica od bot)

PříspěvekNapsal: úte pro 25, 2018 09:48
od Luděk Musil
Hm ... to tak vypadá, že návštěvou Gera na "dalekém východě" :lol: :P se Corymu splní i nějaká jeho (Coryho) přání
To první: viewtopic.php?f=19&t=24147 - klika, resp. celý (Gerův) motor 2103 leží u mě a je (dle Gera) free
To druhý: viewtopic.php?f=19&t=24165 blok/motor 21011 taky leží u mě, a začínám přemýšlet, že je mi "zvyšný". Protože úvahy o motoru 1400 se s postupem let stávají odlétajícím snem :cry:
L.