Střípek z historie

Moderátor: Moderátoři

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Laďuša » sob črc 19, 2014 23:29

A teď teda koupit! Tutěch hlášek už tu padlo, ale prostě nikdo to neudělal...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: Střípek z historie

Příspěvekod radek mb » ned črc 20, 2014 12:16

Laďuša píše:A teď teda koupit! Tutěch hlášek už tu padlo, ale prostě nikdo to neudělal...

Přesně tak. Jsem tu na fóru bez tří měsíců deset let a hlášek, kdyby bylo možné koupit novou sedmičku nebo pětku, hned bych jí koupil. A zatím to neudělal nikdo, takže jsou to jen prázdné řeči. A při troše snahy by to šlo udělat.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Veverka » ned črc 20, 2014 12:28

No minimálně jeden ji koupil (2104).
Veverka
 

Re: Střípek z historie

Příspěvekod radek mb » ned črc 20, 2014 12:31

Na Slovensku, pokud mě paměť neklame, to je pravda.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Střípek z historie

Příspěvekod KULICAK » pon črc 21, 2014 11:23

Koupí jsem myslel v ČR a ne jet pro auto na východ(clo,přihlášení auta z východu jako soukromá osoba do našeho provozu asi nebude jen tak a jezdit na garančky 2000 km se mi taky nechce),tak že trochu rozumně.Jedině změnit adresu na východ.Nehledě na to,že v této době je ke koupi upozorňuji v ČR,jen Niva a Granta,Priora možná na objednávku. :D
Obrázek

Лада - это красивый и верный автомобиль

Obrázek
Uživatelský avatar
KULICAK
 
Příspěvky: 295
Registrován: pát kvě 17, 2013 12:47
Bydliště: Neratovice

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Chester » sob črc 26, 2014 13:28

KULICAK píše:Nehledě na to,že v této době je ke koupi upozorňuji v ČR,jen Niva a Granta,Priora možná na objednávku. :D


Na koněvce jedna granta(poslední ze tří) k prodeji je:-)
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Střípek z historie

Příspěvekod mceza » pát srp 29, 2014 09:00

Já jsem si zase pohrával s myšlenkou koupit novou Kalinu. Ale pak jsem si to rozmyslel. Mizerná dostupnost, nic moc servis, špatná pověst ohledně kvality a hlavně je rok 2014 a to auto je sice moc pěkné, ale vzhledem a technologiemi je spoustu let pozadu...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
mceza
 
Příspěvky: 2068
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Voda » sob pro 06, 2014 19:16

Prosím krokodýla ať sem dá tu tabulku s počty registrovaných aut v RF podle modelů(vedla to 2106),nemůžu ji najít.
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Crocodile » sob pro 06, 2014 19:35

Tady to je
Přílohy
Автопарк 1 1 2013 модели.JPG
TOP 20 v roce 2013 :)
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Voda » sob pro 06, 2014 19:50

Díky předsedo.

MMCH prohlížel jsem ty tvoje stránky.Trochu vy.....ě jsem hledal,jak jsem hledal,zejména busy a osobáky,ale nenašel jsem tam jedinou chybu :rolleyes: :oops:....
Pouze tři drobnosti:
Moskvič 1500SL nebyl jen verze pro západ,po roce 1988 se ještě hluboko v devadesátých letech prodával v rusku.

21033 (motor 1300) nebyla ty jako ty ostatní primárně na export,ale přímo pro sojuz.

U samar 08 a 09 máš větu:Přístrojová deska také prošla vývojem, od roku 1991 byl přidán otáčkoměr a ukazatel napětí, došlo ke změně ergonomiky přístrojů.
-voltmetr tam byl od začátku

Ale jináč všechna čest :) odkaz na videorecenze tam ještě není?
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Crocodile » sob pro 06, 2014 20:02

Připomínky beru, zkusím si ověřit z jakých zdrojů mám informace...

Jasně Moskvič 2140SL se možná později prodával i v Rusku, on to taky postupem času na západě už nikdo nechtěl, ale tak jako tak vznikl původně jako lepší verze pro export.


Ohledně videa, všechno chce svůj čas, budou nová ale chvíli to potrvá. Zatím jsou tam jen videa od Zenkeviče u aut která prostě ve střední Evropě neseženu na natáčení. Klidně můžeme začít tvou Samarou, ale ne na zimním srazu, tam na to nebude čas ani klid.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Voda » sob pro 06, 2014 20:13

Však jasně,aspoň můžem dát na jaře nějaký sprinty s 04,05 a 011,když už je tam novej řemen :)

O 1500SL jsem taky netušil že to bylo původně pro západ,až dodneška :D .

Jestli byl voltmetr i v těch samarních prototypech.nevím.

Jináč s tím motorem 1300ccm to platí v bleděmodrým i u 06,ale tam to nemáš resp. to tam máš správně.
Statistiku na to sice nemám,ale pozorováním jsem na ukrajině i v pobaltí viděl že tyhle čtyřoka jsou do roku cca 1990 veskrze s motorem 1300.
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Voda » ned pro 07, 2014 18:07

U 2102 je první věte hrubka :lol:

Ještě by tam mohl být KAG «Каунасский авторемонтный завод»
Před válkou tam byla fabrika Fordu,kde se na šasi ford a chevrolet vyráběly busy,později i busy mercedes-benz.
V letech 1956-1979 se tam dělali různý busy na podvozku GAZu 51.
Podle mých informací se tam ještě dělaly přívěsy a návěsy,a asi i žigule VTFS?
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Crocodile » ned pro 07, 2014 18:29

Když já jsem se chtěl věnovat jen vozům které se sem vozily nebo tu jezdily/jezdí.
Pak jsem se dostal k pěkným fotkám i jiných vozidel a takhle to dopadlo...Celá práce mě zabrala několik měsíců ve volném čase takže kromě oprav chyb se mi teď do něčeho dalšího nechce :D
A to mi tam chybí několik nových moderních kombajnů které se sem vozí z GomSelMaš a RostSelMaš. I tak je toho na stránkách přes 400 druhů dopravních prostředků :D
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: Střípek z historie

Příspěvekod Voda » ned pro 07, 2014 20:15

Už chybí jen ten KAG :)
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků