Myslíš, že ta centimetrová osová vůle je dobrá? Někomu kvalifikovanýmu to zadej, doma to asi neuděláš. Ještě teda urči v čem přesně ta vůle je. Divím se, že jsi to nezkontroloval před montáží. Přeci si do luxusního vozu nedám kdejaký hajzl, to ať to radši vyzpěvuje.
Tady je obrázek s řezem.
http://www.ladaklub.com/www/manualy/obr ... encial.htm
pokud bude aspoň soukolí dobrý, což teda nevím, jak bude nastavený, když to nemáš jak ověřit, tak se dá říct, že pastorek žije v ložiscích. Mezi těma kuželíkovýma ložiskama je ta spešl trubka, co ji zmiňoval Saša. Pak už je jen drážkovej spoj, gufero, příruba a upevňovací matice. Teda ještě je tam plechová krutka atd., ale to je mimo. Důležitý je, aby byla příruba správně dotažená, čímž se zajistí správné předpětí v ložiscích. Papírovej předpis jak se to nastavuje je celkem věda, ale když se sleví z požadavků, asi to jde udělat i nouzově. Ale nebude z toho žádný výstavní kus, je to jak čištění zubů kartáčkem od šůviksu.
Každopádně výše popsaný problém se týká i té výměny gufera. Však to popsal výše Koko Loko. Zřejmě nepředpokládal žádné laboratorní metody,
ale asi předpokládal bezchybné sestavení celku, což asi nějak není.