Pneu-na kolik hustíte?

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

letne 195/50 15 - 205/50 15, predok 2.2-2.4, zadok 2-2.2
zimne 185/65 14, predok 2-2.2, zadok 2

Priora leto 205/50 16 - predok 2.5, zadok 2.2
zima 195/65 14 - predok 2.2, zadok 2

Niva letne 2.5.-2.6 vsetky, do terenu min. 0.4, max 1.0
zimne 2.0-2.2, do terenu 0.5-1.0

a o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

2,2 všechny
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

cca 2.2 - 2.5 nikdy problém
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Freedom
Příspěvky: 287
Registrován: úte bře 21, 2006 23:24
Bydliště: Brno Kr.Pole
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Freedom »

já foukám předek na 2 a zadek taky hlavně nepřehuštuj u nás na benzínce blbě měřil tlakoměr a dal sem si omylem v zadu 2,7 a v předu 2,5 trasu domu jedna zadní pneu nevydržela a po přejezdu hrbolu bouchla :D
2107 modro - bílá barva + do budoucna buď combi 1.7i nebo Niva 5dv. dle finanční situace
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

2,2 všude, dobře se to pamatuje
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Majo píše:o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony

toto by mne zajímalo. Uvažuj zimní provoz převážně ve městě a na silnicích 1. a 2. třídy.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

MartasBrno píše:
Majo píše:o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony

toto by mne zajímalo. Uvažuj zimní provoz převážně ve městě a na silnicích 1. a 2. třídy.
Jenže Majo je tak trochu (na můj vkus) extrémista :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
krtek86
Příspěvky: 96
Registrován: ned bře 21, 2010 20:25
Bydliště: Kardašova Řečice

Příspěvek od krtek86 »

Tak koukám, co člověk, to názor. Nechal jsem na předku i zadku 2,1, což je nějký střed mezi vámi. Jinak s autem jezdím hlavně do práce a cca 8 km jedu v zimě po silnici, kde se sype (kamínky a písek) a dalších 7 km jedu po rozsolené silnici a posledních kilometr a půl jedu v obci (nejradši bych jezdil po uježděnym sněhu a kamínkách...). Takže nějaký laborování s foukáním nemá smysl, pač za jednu cestu stuhnu úplně všechny druhy tras...
krtek
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

predok 2,2 zadok 2,0 vpredu 165 SR 13 vzadu 175/65 R 13
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Mascom
Příspěvky: 115
Registrován: pát črc 24, 2009 08:05
Bydliště: Košice,SVK

Příspěvek od Mascom »

predok zadok 2,5 ( 175/70 R13 vsade )
Lada 2101 Obrázek
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

2105 2.2 195/50 15" prioru 2.1 185/65 14"
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Martin H.
Příspěvky: 266
Registrován: pon lis 05, 2007 14:38
Bydliště: Voleč

Příspěvek od Martin H. »

2105, 2107
175/70 x 13
předek 2,0-2,1
zadek 2,3-2,5 (podle nákladu)
zimní i letní
zkušenost: pokud jsem foukal míň, auto palvalo i na suchý silnici

Niva
195/75 x 16, 175/80 x 14
předek i zadek 2,5
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

2101 - 2.3 všude.
1118 - letní Kumho KH15 2.5 všude, zimní GY UG7+ 2.3 všude.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

mayo456 píše:predok 2,2 zadok 2,0 vpredu 165 SR 13 vzadu 175/65 R 13


nemají být pneu stejné?
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

krtek86 píše:Tak koukám, co člověk, to názor. Nechal jsem na předku i zadku 2,1, což je nějký střed mezi vámi. Jinak s autem jezdím hlavně do práce a cca 8 km jedu v zimě po silnici, kde se sype (kamínky a písek) a dalších 7 km jedu po rozsolené silnici a posledních kilometr a půl jedu v obci (nejradši bych jezdil po uježděnym sněhu a kamínkách...). Takže nějaký laborování s foukáním nemá smysl, pač za jednu cestu stuhnu úplně všechny druhy tras...


každý má jiné pneu, jiné podmínky provozu a jiné potřeby. Naložená lada s tlakem 2,1 je málo, pro ladu s jedním, dvěma pasažery a svačinou do práce tlak 2,1 stačí.
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“