2106

Moderátor: Moderátoři

2106

Příspěvekod sudetak » čtv bře 11, 2010 09:16

Toto auto je mi nabídnuto za cca 400€.
R.v.-1978,najeto cca 80 tisíc,technická do 01/2011.
Na obrázcích vypadá velmi dobře-až na ty přední blatníky.Nesvědčí tato koroze o další,rozsáhlé skryté pod blatníkem?
Auto jsem zatím fyzicky neviděl,majitel by měl zaslat foto spodku vozu.
Měl bych do toho jít ,nebo ne?Případně jaká by byla měla být cena.
sudetak
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 07, 2009 09:22
Bydliště: Praha

Příspěvekod sudetak » čtv bře 11, 2010 09:21

Bohužel, fotky mi to nezobrazilo, jsou zde.
sudetak
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 07, 2009 09:22
Bydliště: Praha

Příspěvekod Lada Rider » čtv bře 11, 2010 09:37

Celkom slusne auto v povodnom stave, ak je spodok ok, tak by som asi tych 400 za to dal. Akurat vymenit tie blatniky a nalestit a moze byt z toho pekne auto.
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Lada Rider
 
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvekod Wolf » čtv bře 11, 2010 09:45

Koroze blatníků nemusí svědčit o shnilých podbězích, ale musí se to prohlídnout. Ale vidím, že je to ze Slovenska, a tak zvaž náklady na pořízení, emise, prohlídka a vystavení technického protokolu něco stojí. A také eko daň.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod mayo456 » čtv bře 11, 2010 15:28

zalezi od motorickeho stavu, ako je na tom spodok a pod. Fotky su jedna vec a realita môze byt ina. ak bude vsetko ok cca tych 10 000 SK by to mohlo mat realnu cenu.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
mayo456
 
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvekod sudetak » čtv bře 11, 2010 17:14

Tchán koupil před cca deseti lety 2101-jeden z prvních kusů.Byla to uloženka od starého pána:najeto 30tisíc,vůz v garáži zakrytý plachtou a spodek nebyl vůbec od bláta-prostě jak z fabriky.
To,že po tolika letech se rozpadla guma silentbloku ložiska kardanu považuji za normál-oprava za pár korun.Po roku ježdění se začali dělat puchýřky na spodku předních blatníků dole u dveří.Následný řez odhalil,že není nutno měnit celý blatník,ale jen odstranit shnilou část.No jak to bylo vše rezavé v prostoru ukrytém za blatníkem-děs.Dále bylo nutno vyvařit nosníky přední nápravy v motorovém prostoru-tomu se zde říká "věže"?
Auto tedy vypadalo jak nové,ale zub času nezastavíš!
Vzhledem k tomu,že mé 2 T613 jsou též v poločasu rozpadu,potřebuji spolehlivý vůz,kterým bych po dobu x let jejich repase jezdil.Křáp z Boleslavi nechci,ale ani generálkovat náhradní přibližovadlo,které nechci jen dojezdit,zničit a vyhodit!
Nevím zda jsem se rozhodl pro správou značku-dostupnost a cena ND+dá se opravit i na parkovišti.Je mi jasné,že od vozu z r78 nemohu očekávat zázraky,ale zas mne zarazily ceny žigulů na různých bazarových stránkách.
sudetak
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 07, 2009 09:22
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » čtv bře 11, 2010 17:54

Podle fotek vypadá opravdu moc hezky, něco, jako moje 06, taky měla přední blatníky takhle shnilý, zbytek byl netknutej a po výměně je to krasavice. Jediný, co by mě odrazovalo, je to, že je ze Slovenska. Asi by byl drahý dovoz. Dostupnost dílů je perfektní, alespoň, co se Kladna a Prahy týče, vše je za "babku", něco dokonce levnější, než na škodovku 120ku, vše se dá koupit nové. Jen mi teda nějak nesedí chlívek, kde je toto téma umístěné, z diskuze mi vyplývá, že se o to auto zajímáš, nebo to auto prodáváš, že je v BAZARu v sekci prodám, nebo ho chceš koupit? V tom druhém případě to sem napiš a já téma přesunu do odpovídající sekce. Kdyby sis nevěděl posléze, jako majitel s něčím rady, je spousta lidí okolo, co rádo pomůže, včetně mě, od Prahy bydlím 15 km a lecos se mi taky doma válí.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Wolf » pát bře 12, 2010 06:40

sudetak píše:...Vzhledem k tomu,že mé 2 T613 jsou též v poločasu rozpadu,potřebuji spolehlivý vůz,kterým bych po dobu x let jejich repase jezdil....

Pokud je tomu tak, i když chápu, že 2106 je asi opravdu nejkrásnější žigulík, který se kdy sériově vyráběl, nechceš se za srovnatelnou cenu (pokud počítám i vedlejší náklady) zaměřit na něco mladšího? U tohoto vozu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13140 je eko daň "pouze" 3 tisíce. Zvaž to.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod sudetak » pát bře 12, 2010 12:47

Jelene,v mém prvním příspěvku jsem se špatně vyjádřil.Byl jsem upozorněn na tento izerát:http://auta.i-bazar.sk/osobne-auta/1448881-lada-2106/.S inzerujícím jsem v kontaktu-mám zájem o auto a nyní si inzerát mohou přečíst i ostatní.

Wolfe pokud bych auto koupil,zůstane na SK značkách.Za 20 000Kč si už mohu koupit komfortnější vozítko než je 07-netoužím po íčku mám raději karburátory,ve kterých se umím rýpat a navíc mám pocit ,že žiguly vyrobené po 90.roku hnijí podstatně rychleji,než socialistické kusy.
sudetak
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv kvě 07, 2009 09:22
Bydliště: Praha


Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 0 návštevníků