2104 - Prosím pomozte !

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod gogo » pon zář 14, 2009 07:23

...gumy, to je hotova alchymia...vseobecne plati, ze najlacnejsie neznamena najlepsie.
clovek sa uci chybami, ja som svoje prve zime gumy riesil protektorom, odvtedy nikdy viac (bolo to v r.1996 cca, mozno odvtedy sa kvalita zlepsila, ale ja tomu uz proste neverim.)...ale to uz je ina tema................
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
gogo
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvekod Svaty » čtv zář 17, 2009 19:58

Zdravím Vás vážení,
děkuji Vám za pomoc při řešení mého problému a za VAši ochotu Vám prozradím, čím že to všechno bylo - nemám to na 100% ověřeno, ale zdá se, že problém o kterém jsem tady psal, jsem si udělal sám a byl tak jednoduchej, až jsem se sám za sebe styděl - důvod proč auto chcípalo a nemohlo se rozjet byl ten, že jsem ze vzduchového filtru sundal černou koncovku s klapkou, která přepíná sání studeného a teplého vzduchu. Ne že bych se pokoušel ho tam vrátit, prostě jsem to musel vyřešit složitěji, tedy rozebrat karbec, zjistit, že, tam závada není a až pak si uvědomit tuhle volovinu... Tak ještě jednou dkěuju za ochotu, odměnou Vám může být i smích po přečtení těchto řádků...
Každej správnej Laďák, natrhne ti kaďák !
Svaty
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte zář 08, 2009 20:36
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod Hurikán » čtv zář 17, 2009 20:07

Pokud jsi jen sundal přepínací klapku na teplý/studený vzduch, nemohl jsi jen tímto zásahem způsobit daný problém. Motor musí normálně běžet třeba i úplně bez filterboxu. ;) Nedrbnuls třeba omylem do drátů nebo hadic ke karburátoru?
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 17, 2009 20:11

Tajfune, on má Axtec, neboli hadicovač. Každopádně to, že by za tohle měl zodpovídat násos mi též nesedí.

[ Komentář přidal: Hurikán: čt září 17, 2009 21:22 ]
Jo, mě to potom došlo, tak jsem následně příspěvek upravil. ;)
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11029
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Svaty » čtv zář 17, 2009 20:21

No, na benzín by měl motor točit dál, ale plyn s tim chcípne... Nechápu proč, asi že je tam pak strašně malý tlakový pnutí a líně to tahá vzduch... Původně jsem myslel, že tím motoru pomůžu, že tak pojede líp, když bude přádně sát, ale bohužel.
Mimochodem - nevíte čistě náhodou jak bez vekých zásahů pomoct motoru a zvýšit výkon ?
Každej správnej Laďák, natrhne ti kaďák !
Svaty
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte zář 08, 2009 20:36
Bydliště: Dobříš

Příspěvekod Křečík Barbuška » čtv zář 17, 2009 20:26

Hm, ale mám pocit, že to jsi nám neprozradil, že je tam LPG, to je specifické a velice citlivé na stav sání.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11029
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hurikán » čtv zář 17, 2009 20:26

To jsi ale nenapsal, že to na plyn zdechá a na benzín jede. Resp. jede to teď normálně aspoň na benzín? Zdechání na plyn by nepřítomnost části filtrboxu opravdu mohla způsobit. Plyn potřebuje pro správnou funkci menší rozptyly ve velikosti podtlaku. To už ti ale přesněji napíše někdo jiný. Já se sporákem nejezdím. :D

A výkon můžeš ladit až potom, co ti auto pojede aspoň standartně. Takže nejdřív opravuj a teprve pak upravuj. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Maysner » čtv zář 17, 2009 22:05

ja mam ze sani urezanej vetsi kus, jak byla ta dira bez nasosu a jedzi to na oboje. je to o nastaveni. auto musi behat a polootevrenym sanim na obe paliva 8)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod gogo » pát zář 18, 2009 07:41

to sa malo spomenut prve, ze lpg 8) . mal som hadicovac a tiez to bola alchymia. by som povedal ze az skoro nemozne prisposobit to sanie, aby vyhovovalo dokonale obom pohonom. jeden pohon proste musi ist stranou a druhy si zvolit za dominantny. a podla toho nastavovat. tiez som rezal otvor na sanie, potom som ho pritvaral, vzdy to tahalo inak, za studena, za tepla, za sucha, za vlhka. proste zaklad je 100% motor zostelovany na benzin a potom sa hrat s plynom....tak som to riesil ja, na benzin som len startoval v zime, raz za cas som to v lete prepol na benzin kvoli mazaniu karburatora a hadiciam. bol tam KAT a tiez sa z toho chvilku vzdy spamataval.

co sa tyka zvysenia vykonu: riesil si pohon na lpg ako alternativu kvoli uspore, to je normalne. tak ako vsetci. preto sa uspokoj s tym ze nejazdis jak s turbinou, ale za POLOVICU. :wink:
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
Uživatelský avatar
gogo
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvekod Wolfhunt » pát zář 18, 2009 09:51

Prosim vas, aky je rozdiel medzi AXTEC a "hadicovac"? Hadicovax je Solex alebo uplne nieco ine???
A nesmejte sa mi.
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Drobek81 » pát zář 18, 2009 09:58

Wolfhunt píše:Prosim vas, aky je rozdiel medzi AXTEC a "hadicovac"? Hadicovax je Solex alebo uplne nieco ine???
A nesmejte sa mi.

neznali nazyvaji system AXTEC hadicovacem...jinak je to to same, proste trochu rizeny karbec no :)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Drobek81
 
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov

Příspěvekod Cory » pát zář 18, 2009 09:59

no....hadicovac je AXTEC....AXTEC je vlastne systém pripravy zmesi, ktory vyuziva upraveny karburator solex. Potom existuje obycajny karburator Solex (s automatickym alebo mechanickym syticom). Upraveny solex pre system AXTEC a obycajny solex maju rovnaky zaklad, ale ten upraveny ma nejake diery so zavitmi naviac, kde su nasroubovane elmag. ventily atd :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Wolfhunt » pát zář 18, 2009 10:57

Vdaka! Tak uz viem, co mam :-)
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Předchozí

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků